کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دهبانی‌پور: سوق شهر فرهنگ نیازمند توجه است

7 شهريور 1394 ساعت 1:45




 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سوق، هفته دولت  را یادآور فضایل بزرگ انسانی ـ الهی شهیدان رجایی و باهنر دانست و اظهار کرد: نام رجایی و باهنر یادآور فضایل، تلاش، پایداری، تحمل سختی‌ها، ساده زیستی، مسئولیت پذیری در لحظات بحرانی، ولایت مداری، توجه به دردهای جامعه و صدها ویژگی انسانی و اسلامی دیگر است.

                                                                
 
رضا دهبانی‌پور بیان کرد: این هفته، تجدید پیوند مسئولان با مردم است. مردم با بررسی عملکرد مسئولان و درک مشکلات و توانمندی های دستگاه های اجرایی، بیش از پیش به دولت نزدیک می شوند و سعی می کنند تا با همدلی و همراهی با مسئولان دولتی در رفع مشکلات و موانع کمر همت ببندند و موجبات دلگرمی و اهتمام مسئولان را بیش از پیش فراهم آورند.
وی افزود ، مردم، دولت را متعلّق به خود می دانند. در این هفته، دولت کارنامه خود را به مردم عرضه می دارد و در رفع مشکلات و تقویت توانمندی ها از آنان یاری می جوید و به مدد پیشنهادها و انتقادهای آنان به اصلاح خود می پردازد.

وی افزود: در طی سالهای گذشته تاکنون دولت‌های مختلف با سلایق و علایق مختلفی بر سر کار آمدند و خدمات فراوانی داشته و بیان خدمات دولتها گزارش عملکرد نظام جمهوری اسلامی ایران است.
مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به دستاورد ارزشمند هسته‌ای که در سایه رهنمودها و حمایتهای رهبر معظم انقلاب  و دعای خیر ملت غیور، تدبیر و درایت رئیس جمهور محترم و تبحر تیم مذاکره کننده بدست آمد، اشاره و اظهار امیدواری کرد: این توافق نامه بتواند برای نظام و کشور راهگشا باشد و فصل جدیدی از کار مشترک ایران با جامعه بین‌المللی باشد.
دهبانی‌پور در ادامه گفت: فرهنگ به عنوان بستر و زیر ساخت‌ تعالی و توسعه بر سایر عرصه‌ها (سیاسی، اقتصادی و اجتماعی) تأثیر می‌‌گذارد و از آنها متأثر می‌شود. فرهنگ به منزله فضای تنفسی جامعه نیازمند حفاظت، پالایش و... است. و هنر زبانی است بسیار تاثیر گذار که با آن می توان مسائل فرهنگی را انتقال داد.
وی به پاره‌ای از عملکرد و برنامه‌های اداره کل فرهنگ و  ارشاد اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: برنامه‌های دهه کرامت در سطح کلیه شهرستان‌ها، استان و همچنین همایش‌های فرهنگی و هنری، جشنواره های مختلف از جمله شعر و کتاب و تجلیل از فعالین قرآنی، تجهیز بیش از ۵۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد  از جمله برنامه‌های این اداره‌کل است.
دهبانی پور در پایان شهر سوق را شهری مذهبی ،فرهنگی و هنری دانست که شایسته خدمات زیادی می باشد و به مشکلات جاده، آب و برق و همچنین اعتبارات عمرانی این شهر پرداخت و اظهار امیدواری کرد: با وحدت و همدلی مسولان شهری و استانی و با دلسوزی استاندار محترم جناب اقای خادمی این طرحها بزودی به بهره برداری برسد و مشکلات مردم یکی پس از دیگری حل و برطرف گردد.

دیدار چهره به چهره مدیر کل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با مردم سوق/تصویر







کد مطلب: 122288

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/122288/دهبانی-پور-سوق-شهر-فرهنگ-نیازمند-توجه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1