کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هشدار صدوقی به اصلاح‌طلبان

6 شهريور 1394 ساعت 10:11


سیدنعمت الله صدوقی
به نام خداوند جان و خرد
واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا
با سلام و عرض ادب و دعای
خیرمحضر دوستان نیک اندیش و همفکران اصلاحاتیم
اخیرا، در برخی از سایت های استانی و شبکه های مجازی سخنان ناموزون و ناروایی در وهن و هجمه و تخریب همفکران و همقطاران اصلاح طلب و هم‌کیشان سیاسی ام طرح و تبلیغ شده وسبب آزردگی خاطر اعوان و اصحاب راستین خط امام وپیشقراولان جبهه ی اصلاحات را فراهم آورده و دل خونین آنان را مکدر نموده
بر دلم گرد ستم هاست خدایا مپسند
که مکدر شود آئینه ی مهر آئینم
اگرچه این گفتار و کردار اصلاح طلبانه نیست و در روش و منش آزاد اندیشان اصلاحات تخطئه رفیق و توهین به رقیب راهی ناصواب و جرمی نابخشودنی است.
و به قول حافظ:
«ما نگوئیم بد و میل به ناحق نکنیم
جامه کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم»
در این راستا هم فکران سیاسی ام را به تذکر نکاتی چند که چراغ راه و روشنی بخش آینده ی درخشانمان است
جلب می کنم:
— برخی از نویسندگان مقالات و نکته پردازان فضای مجازی علی الظاهر نه تنها از خیل اصلاح طلبان نیستند بلکه رقیبانی از اردوگاه مخالفینند که در صدد تضعیف و توهین وتحقیر سران جبهه اصلاحات استان و شهرستان هستند و در پاسخ آنان سخن رندانه‌ی خواجه حافظ را یاد آور می شوم که ادیبانه و حکیمانه سروده‌اند:
گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید
– برخی دوستان متعصب و افراطی از اردوگاه اصلاح طلبان نیز در بسیاری از مواقع در دام مواضع زیرکانه اصول گرایان می افتند و آب به آسیاب رقیبان می ریزند که تفاوتی در غایت عمل با مخالفین جریان اصلاح طلبی ندارند به این دوستان توصیه می کنم مواظب باشند در کمین کینه توزی های رقبا و رفتارهای ناجوانمردانه آنان گرفتار نشوند
–آنانکه به پیشگامان اصلاحات شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده از جمله آقایان رضاتوفیقی، لاهوتی، منطقیان و یا هر کدام از کسانی که در گذشته متحمل زحمت ها و مرارت های زیادی شده اند ، می پردازند در واقع مترصد محو و نابودی جریان اصلاح طلبی هستند، خصومت آنان با سران نیست، بلکه با اساس جریان اندیشه ناب سیاسی ما بغض و عداوت دارند . باید دانست که این بزرگان تمام هستی و زندگی خود را در طبق اخلاص نهاده و فدای فکر اصلاح طلبی کردند.
— هر کدام از ما در مسیر پر فراز و نشیب رقابت های سیاسی و جناحی ممکن است دچار خطا و لغزش هایی شده باشیم این ضعف و نقصان ها درحیات و مشی سیاسی امری طبیعی است و نباید خطاها را چماق کنیم و بر سردوستانمان بکوبیم و به نفع رقیب، آنان را از عرصه سیاست و رقابت ها بدر کنیم.
— همه ی ما در راستای عظمت ایران و اسلام و اعتلای نظام جمهوری اسلامی گام بر می داریم. قول و فعل ما باید در جهت تعالی آرمانها و اهداف عالیه انقلاب اسلامی باشد لذا تمام فعالیت های سیاسی ما باید در چهارچوب مصالح نظام و قانون اساسی و در جهت اصلاح اوضاع نابسامان اجتماعی و اقتصادی وسیاسی جامعه مان باشد.
— تمام همفکران و همسنگران عزیزم را به خویشتنداری و رعایت اخلاق سیاسی فرا می خوانم و از همگان می خواهم که در زیر چتر واحد اصلاحات تجمع نموده تا با حمایت قاطع و منسجم از کاندیدایی مقتدر و جامع الاطراف در اندیشه توفیق اصلاحات و غلبه نگرش اصلاح طلبی باشیم.
— منافع و مصالح جبهه اصلاحات را بر مطامع و منفعت فردی و خانوادگی
ترجیح دهیم که به سود کل جامعه خواهد بود.
اینجانب ضمن اعلان نگرانی و برائت از هر گونه تخریب و تخطئه و توهین به هم کیشان و هم فکران سیاسی، همگان را به وفاق و انسجام و حمایت از دولت تدبیر دکتر روحانی که حاصل مجاهدات سخت و جانفرسای اصلاح طلبان است فرا خوانده و ملتمسانه می خواهم، باب اختلاف و تفرقه را ببندیم و رسم ناپسند نخبه کشی را از چهره اصلاحات بزدائیم و بدانیم رقبای سیاسی ما منتظر اشتباهات ما هستند تا از آب گل آلود سیاست ماهی توفیق خود را صید کنند بیائید تلاش کنیم ونقشه وحربه آنان را ناکام نماییم. السلام علی عبادالله الصالحین.
با احترام

سیدنعمت الله صدوقی- شهریور ۱۳۹۴ -کهگیلویه


کد مطلب: 122187

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/122187/هشدار-صدوقی-اصلاح-طلبان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1