کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیری که شورای اداری استان را با شب شعر اشتباه گرفت

5 شهريور 1394 ساعت 22:38


رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد،  شعرخوانی کرد.Dr-Salahi
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، وزیر جهاد کشاورزی که به نمایندگی از هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده بود در نشست شورای اداری استان نیز حاضر شد. در این جلسه برخی از نمایندگان بخش خصوصی و دولتی پیرامون موضوعات مختلف بویژه کشاورزی صحبت کردند و در این بین عباس صلاحی اردکانی رئیس تحقیقات کشاورزی استان از وزیر اجازه خواست تا شعر بخواند.
به گزارش کبنا، این مدیر به جای ارائه پیشنهادات تحقیقاتی در حوزه کشاورزی برای برون رفت این حوزه از مشکلات خود، شعر می‌خواند.
رئیس تحقیقات جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد که گویا کشاورزی و جلسه شورای اداری را با شب شعر اشتباه گرفته بود، در یک نشست رسمی به جای تصمیم‌گیری و ارائه پیشنهاد برای رفع مشکلات بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال برای بیش از ۳ هزار فارغ‌التحصیل رشته کشاورزی این استان شعر می خواند.
 
این در حالی است که وی در اقدامی کشاوررانی را به کاشت زیتون تشویق می‌کند و بعد از ۵ سال متوجه می‌شوند که زیتون‌های کاشته شده تزئینی است نه ثمری.
 
 
 


کد مطلب: 122168

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/122168/مدیری-شورای-اداری-استان-شب-شعر-اشتباه-گرفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1