کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دبیقی بر کرسی شورای عالی استان‌ها نشست

2 شهريور 1394 ساعت 13:42


با رأی اعضای شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌‌الله دبیقی به عنوان نماینده این استان در شورای عالی استان‌ها معرفی شد.
چهاردهمین جلسه شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که مهمترین دستور کار آن انتخاب نماینده استان در شورای عالی استان‌ها بود.
بنا بر این گزارش، این جلسه که با حضور مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، با رأی اعضای شورای اسلامی استان حجت‌الله دبیقی به عنوان نماینده شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به شورای عالی استان‌ها معرفی شد.dabighe
۹ مردادماه سال ۹۴ بود که علی خوان‌پایه نماینده شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها جان را به جان آفرین تسلیم کرد و امروز بعد از فوت آن فرد خدمتگذار، چهاردهمین جلسه شورای اسلامی استان با دستور کار انتخاب جایگزین علی خوان‌پایه برگزار گردید.
دبیقی در حاشیه این جلسه با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالای برخوردار است، اظهار کرد: امیدوارم به عنوان نماینده این استان در شورای عالی استان‌ها معرف خوبی برای این استان محروم ولی زرخیز باشم.
نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها گفت: پیگیر مشکلات جامعه شورائیان هستم و تمام تلاش خود را برای ارتقای جایگاه شوراها در سطح جامعه و در بین دستگاه‌های دولتی خواهم کرد.
لازم به توضیح است که حجت‌الله دبیقی با انتخاب اعضای شورای اسلامی جایگزین علی خوان‌پایه نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها شد.
حجت‌الله دبیقی و امیررضا خوش‌آئین به عنوان نمایندگان استان در شورای عالی استان‌ها هستند.


کد مطلب: 121759

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/121759/دبیقی-کرسی-شورای-عالی-استان-ها-نشست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1