کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توزیع ۴۷ هزار بروشور و کتابچه حاوی پیام صرفه‌جویی آب در سطح استان

1 شهريور 1394 ساعت 10:34


نگهدار معادیجو صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در استفاده بهینه از آب و فرهنگ‌سازی در این زمینه اظهار کرد: در همین راستا شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد اجرای برنامه‌های  فرهنگی و آگاهی بخشی را از اولویت‌های اصلی خود قرار داده است.

مسئول روابط عمومی آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: از سال گذشته و بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین آموزش و پرورش و آب و فاضلاب شهری استان  منعقد شد کارشناسان آبفای شهری  در مدارس ابتدایی مناطق شهری حضور پیدا کرده و علاوه بر توجیه دانش‌آموزان در زمینه اهمیت آب و مصرف بهینه آن بسته‌های فرهنگی و بروشورهای حاوی پیام‌های صرفه‌جویی بین آنها توزیع شد.

معادیجو عنوان کرد: به منظور ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب از سال گذشته تاکنون بیش از ۴۵ هزار بروشور و ۲ هزار کتابچه  پیام صرفه‌جویی چاپ و بین دانش آموزان و اقشار مختلف جامعه توزیع شد.

وی یادآور شد: در این بسته‌های فرهنگی که با نظر کارشناسان فن طراحی و چاپ شده است، پیام‌های مهمی در  زمینه شیوه‌های مصرف بهینه آب و راه‌های جلوگیری از هدر رفت آب به زبان ساده آورده شده است.

مسئول روابط عمومی آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: علاوه بر این موارد شرکت آب و فاضلاب استان به دلیل اهمیت مقوله آب و برای کاهش هدر رفت این کالای با ارزش سعی کرده از ظرفیت رسانه‌های محتلف جمعی و به ویژه صدا و سیما برای آگاهی‌بخشی در مورد مسائل مربوط به آب شرب بهره لازم را ببرد.

معادیجو تکیه بر اطلاع‌رسانی و کار فرهنگی را بهترین راهکار برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در بخش‌های مختلف از جمله شرب دانست و گفت: شرکت آب و فاضلاب استان آمادگی کامل برای دریافت پیشنهادات کارشناسان  فن را دارد و سعی دارد برای اثر بخشی هرچه بیشتر برنامه های فرهنگی از ظرفیت اهالی فرهنگ و هنر بهره ببرد.

 


کد مطلب: 121540

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/121540/توزیع-۴۷-هزار-بروشور-کتابچه-حاوی-پیام-صرفه-جویی-آب-سطح-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1