کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اولین پیام رحمانی فرماندار جدید بهمئی

31 مرداد 1394 ساعت 8:32


bahmaei-(2) bahmaei-(3) bahmaei-(12) bahmaei-(15) bahmaei-(16) bahmaei-(17)سلطانعلی رحمانی فرماندار شهرستان بهمئی، در پیامی از استقبال مردم تشکر کرد.
متن پیام بدین شرح است.
ایران اسلامی با حمایت و حضور مردم در صحنه، از گردنه های مختلف همواره به سلامت عبور کرده است. صحنه های پرشکوه و وصف ناپذیر حضور مردم شریف، نجیب، انقلابی و دیندار بهمئی در استقبال از فرزند کوچکشان، بیانگر وفاداری آنان به آرمانهای انقلاب و دلبستگی آگاهانه شان به دولت تدبیر و امید و نیز گویای این حقیقت است که علی رغم همه ی مشکلات؛ وحدت، یکرنگی، همدلی، و عشق به فرزندان این دیار، شاه بیتِ دیوانِ محبتِ اهالی شهرستان است.
خدمتگزاری به مردم شریف زادگاهم توفیق بزرگی است. همواره از این افتخار به خود می بالم و به یمن این حمایت صادقانه، با خود عهد می بندم آنچه را که در توان دارم؛ برای توسعه، سربلندی و سرافرازی این مردم شریف به کار بندم و در جهت برآوردن مطالبات به حق آنان تلاش کنم و از خدای بزرگ می خواهم در این راه، مرا از وسوسه های نفسانی در امان بدارد.
امید است در سایه ی عنایات الهی و با تلاش و تدبیر هرچه بیشتر مسئولین و استمرارِ همراهی و حمایت شما مردم عزیز، افق های تازه ای از توسعه و رفاه به روی مردم فهیم شهرستان گشوده شود.
بر خود واجب می دانم به عنوان خدمتگزار کوچک این مردم شهید پرور و متدین، صمیمانه از حضور کم نظیر و بی سابقه همه اقشار مردم، خصوصاً امام جمعه محترم شهرستان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، آزادگان سرافراز، روحانیت مکرم، مدیران شهرستان، شهرداران و شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران، جوانان و اصحاب رسانه و ... تشکر و قدردانی نمایم.
سلطانعلی رحمانی
 --------------------------------------------------------------
در مراسم تودیع و معارفه رحمانی ضمن تشکر از حضور و اظهار لطف مردم در مراسم استقبال از ایشان، بر لزوم حفظ همدلی، وحدت و تلاش مسئولین و مردم برای ایجاد زمینه ی توسعه ی پایدار در شهرستان تأکید کرد.
وی همچنین با تشکر از استاندار و معاونین محترم استانداری، ابراز امیدواری کرد با تلاش و همدلی مردم و مسئولین، افق های تازه ای از توسعه بر روی شهرستان گشوده شود.
رحمانی سرمایه گذاری و برنامه یزی در حوزه های گردشگری، منابع زیر زمینی، شناسایی و استفاده از استعدادها و سرمایه های انسانی را مهمترین برنامه ی خود برای توسعه ی شهرستان برشمردند.
وی با بیان این مطلب که ایشان بومی شهرستان بوده و آشنایی و اشراف کاملی بر مسائل و مشکلات شهرستان دارد گفت: تلاش خواهد شد با تکیه بر سه اصل ۱- تشخیص، شناسائی و اولویت بندی مشکلات ۲- برنامه ریزی ۳- ارزیابی مستمر از فعالیتها تا حصول نتایج مورد نظر، گام های اساسی در جهت توسعه ی همه جانبه ی شهرستان برداشته شود.
رحمانی دستیابی به نتایج و اهداف مورد نظر در زمینه ی توسعه را، مستلزم نگاه فراقومی و فراجناحی، تعامل و همکاری مردم و مسئولین، استفاده از ظرفیتهای فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، اقتصادی و... و بهره گیری از تجارب نخبگان و صاحب نظران شهرستان دانستند.


کد مطلب: 121112

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/121112/اولین-پیام-رحمانی-فرماندار-جدید-بهمئی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1