کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آغاز اردوی تیم ملی کشتی نونهالان در سی سخت

27 مرداد 1394 ساعت 1:06


 
اردوی شش روزه آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان کشور در شهر سی‎سخت مرکز شهرستان دنا آغاز شد.



 سرپرست تیم کشتی فرنگی نونهالان کشور تعداد ورزشکاران ، مربیان و اعضای کادر فنی شرکت کننده در این اردوی آمادگی را حدود ۶۰ نفر اعلام کرد.
مجید قائدی افزود: بیش از ۲۵ نفر نیز از کشتی گیران، مربیان و اعضای کادر فنی استان کهگیلویه وبویراحمد نیز به عنوان میزبان در این اردوی شش روزه شرکت دارند.
وی شناسایی استعدادهای رشته ورزشی کشتی در رده نونهالان و خردسالان را به عنوان یکی از زیربنایی ترین و مهمترین استراتژی فدراسیون کشتی دانست و گفت: مهمترین هدف از برگزاری این اردوها تحقق این مهم است.
قائدی ضعف فنی در رشته کشتی را به عنوان مهمترین نیاز و بلکه خلاء اساسی در یان رشته ورزشی دانست و یاداور شد: ارتقای سطح دانش فنی کشتی گیران و اموزش مربیان بویژه در رده سنی نونهالان از دیگر اهداف برگزاری این اردوها است.
وی از مسوولان و مقامات اجرایی استان کهگیلویه وبویراحمد، اداره کل امور مالیاتی استان به دلیل حمایت مالی و تامین شرایط مناسب میزبانی از سوی هیات کشتی استان در برگزاری این اردو تقدیر کرد.
نایب رییس هیات کشتی کهگیلویه وبویراحمد نیز با اشاره به نخستین میزبانی این استان برای برگزاری اردو در رشته کشتی، افزود: بدون شک این مهم در ارتقای سطح دانش فنی مربیان و آمادگی تیم های پایه و نونهال تعیین کننده خواهد بود.
احتشام پورمحمدی افزود: هم اکنون ۲۰ باشگاه در رشته ورزش کشتی در نقاط مختلف استان فعالیت دارند.
وی تعداد کشتی گیران بیمه شده در رده های مختلف سنی را در استان حدود ۴۰۰ نفر دانست و گفت: نبود خانه کشتی و کمبود منابع مالی برای برگزاری مسابقات، اعزام ورزشکاران و برگزاری اردوها از مهمترین مشکلات و چالش های فراروی رشته ورزشی کشتی در استان است.
شهرتوریستی و خوش آب و هوای سی سخت مرکز شهرستان دنا در ۳۵ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.








برپایی اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان در سی‌سخت
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر سی‌سخت از امروز دوشنبه میزبان اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرهنگی نونهالان کشور است.
جهانبخش ایزدپور امروز در جمع خبرنگاران از میزبانی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد از مسابقات کشوری و اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان خبر داد و اظهار کرد: شهر سی‌سخت از امروز دوشنبه ۲۶ مرداد تا ۳۰ مرداد میزبانی اردوی آمادگی تیم کشتی فرنگی نونهالان کشور را بر عهده دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به پتانسیل خوب استان در ورزش کشتی اشاره کرد و گفت: کشتی‌گیران خوبی از استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات ملی و کشوری درخشیدند و ورزش کشتی استان برای موفقیت بیشتر نیازمند توجه بیشتر فدراسیون است.
وی تصریح کرد: در این اردو ۵۸ نفر از کشتی‌گیران و مربیان تیم ملی کشتی فرنگی حضور دارند، ضمن اینکه ۲۵ نفر از کشتی‌گیران استان با این ملی‌پوشان در این اردو حضور دارند و از تجربیات مربیان تیم ملی استفاده خواهند کرد.
این مسئول در ادامه به برگزاری مسابقات فیزیک و بادی کلاسیک قهرمانی کشور در شهر یاسوج اشاره کرد و افزود: سومین دوره مسابقات فیزیک و بادی کلاسیک قهرمانی کشور با حضور بیش از ۴۰۰ ورزشکار روزهای چهارم و پنجم شهریور در سالن ۳ هزار نفری شهید علی‌آباد شهر یاسوج برگزار می‌شود.
ایزدپور تصریح کرد: با اقدامات خوب صورت گرفته و اعتبارات اختصاص یافته شاهد رشد و پیشرفت ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.


کد مطلب: 120348

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/120348/آغاز-اردوی-تیم-ملی-کشتی-نونهالان-سی-سخت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1