کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آغاز تمرینات نفت گچساران زیر نظر مربی بومی

21 مرداد 1394 ساعت 18:04


.

تمرینات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران زیر نظر مربی بومی آغاز می‌شود.habibi

به گزارش کبنااسپورت و به نقل از باشگاه نفت و گاز گچساران، رئیس امور ورزش نفت و گاز از آغاز تمرینات تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه زیر نظر مربی بومی خبرداد.

براساس این گزارش، محمد حبیبی نژاد افزود: تمرینات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای حضور در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور با حضور بازیکنان و مربی بومی از ساعت ۱۷ روز شنبه ۲۴ شهریور در زمین چمن مجموعه ورزشی پدخندق نفت آغاز خواهد شد.

حبیبی نژاد با بیان اینکه مذاکرات زیادی برای انتخاب سرمربی تیم فوتبال نفت انجام گرفته است، بیان کرد: تاکنون با هیچ یک از گزینه‌های پیشنهادی جهت هدایت این تیم به توافق نرسیده‌ایم

وی تصریح کرد: با توجه به زمان محدودی که پیش رو داریم تا شروع مسابقات لیگ دسته دوم و جام حذفی تمرینات را تا زمان انتخاب سرمربی اصلی تیم زیر نظر یکی از مربیان بومی آغاز خواهیم کرد.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران گفت: براساس اطلاع رسانی که از طریق واحد رسانه باشگاه صورت گرفته کلیه بازیکنان بومی فصل گذشته تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که در لیگ دسته اول در این تیم حضور داشته‌اند و با باشگاه دیگری قرارداد ندارند برای شروع تمرینات دعوت بعمل آمده است.

حبیبی نژاد تاکید کرد: برای انتخاب یک سرمربی نام آشنا و مناسب با وضعیت مالی و فرهنگی تیم فوتبال تلاش‌های بسیاری صورت گرفته و همچنان نیز امیدواریم در روزهای آینده به نتیجه ای که به سود مردم، ورزشکاران و مسئولان باشگاه نفت است دست پیدا کنیم

وی اظهار امیدواری کرد: روز شنبه رأس ساعت ۱۷ بازیکنان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با انگیزه‌ای مضاعف برای موفقیت هرچه بهتر تیم فوتبال شهرشان در این تمرینات شرکت کنند.



کد مطلب: 119704

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/119704/آغاز-تمرینات-نفت-گچساران-زیر-نظر-مربی-بومی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1