کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگزاری دوره های مهندسی نفت توسط فنی و حرفه ای گچساران+جدول

18 مرداد 1394 ساعت 15:54


.gerami
رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای گچساران از افزایش و ارتقای حرفه های آموزشی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان از ۴۵ به ۷۷ رشته خبر داد.

علیرضا گرامی افزود: ۲۲ رشته عمران و معماری و ۱۰ رشته صنعت نفت امسال به رشته های این مرکز افزوده شد.

وی بیان کرد: این دوره ها آموزشی در رشته های نقشه خوانی، تهیه صورت وضعیت راه سازی، اتوکد دو و سه بعدی، امور پیمان ها، تاسیسات برقی و مکانیکی، قوانین بیمه، اصول تخریب، گود برداری و اجرای سازه های نگهبان، معماری داخلی،نرم افزار، آمادگی آزمون نظام مهندسی، آشنایی با اصول مهندسی ارزش دوره پیشرفته و تخصصی نرم افزار و شبیه سازی مخازن نفت و گاز با استفاده از نرم افزار است.

وی هدف از آموزش های مهارتی را تربیت نیروی انسانی ماهر برای کمک به چرخه اقتصاد جامعه عنوان کرد و گفت: این رشته ها در زمینه توانمند سازی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی افزوده شده است.

گرامی اظهار کرد: آموزش های مهارتی این مرکز بر اساس نیازسنجی در شهر و روستاهای گچساران برگزار می شود.

رییس مرکز فنی و حرفه ای گچساران افزود: فنی و حرفه ای با تربیت افراد ماهر و دارای مهارت، اساسی ترین راه در مسیر تولید ملی و تحقق حماسه اقتصادی ایفا می کند.
وی در پایان همچنین گفت: به اطلاع شهروندان و علاقمندان می رساند با همکاری خانه مهندسی نفت و مرکز آموزش فنی و حرفه ای گچساران، دوره های آموزشی حرفه ای و کاربردی در شهر گچساران با در نظر گرفتن تخفیفات ویژه برگزار می شود.

fani


کد مطلب: 119070

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/119070/برگزاری-دوره-های-مهندسی-نفت-توسط-فنی-حرفه-گچساران-جدول

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1