کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تجلیل از خبرنگاران استان در حوزه آموزش و پرورش

17 مرداد 1394 ساعت 12:39


مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از همکاری همه‌جانبه و تعامل کامل رسانه‌های این استان برای رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف این دستگاه قدردانی کرد.
صبح امروز آیین تجلیل از خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد به همت آموزش و پرورش این استان و با حضور مسئولان ارشد نظام تعلیم و تربیت استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این آیین هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان این که کار معلم و رسانه در یک راستا قرار دارد، اظهار کرد: به همین منظور باید در راستای وظیفه و رسالت پیامبری و پیام‌رسانی که بر عهده این دو قشر است انجام وظیفه کرده و برای تعالی جامعه تلاش داشته باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از همه تلاش‌هایی که تاکنون برای خدمت به عرصه نظام تعلیم و تربیت این استان توسط رسانه‌ها صورت گرفته است، تصریح کرد: در بسیاری از موارد مسئولان آموزش و پرورش از تریبون رسانه‌ها به بیان مشکلات پرداخته‌اند و بسیاری از مشکلات به دست اصحاب رسانه و مطبوعات برطرف شده است.
این مسئول از رسانه‌های استان به عنوان رسانه‌های آگاه و بیدار برای رفع مشکلات جامعه یاد کرد و گفت: رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در سطح کشور از بهترین‌ها به شمار می‌روند و اکنون رشد و پیشرفت چشمگیری در کیفیت و کمیت این عرصه محسوس و مشهود است.
در این آیین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که استان از نظر تعداد رسانه‌ها اعم از رسانه‌های مکتوب و الکترونیکی در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد، افزود: رسانه‌ها همراهی خوبی برای بیان مشکلات جامعه از جمله در خصوص نظام تعلیم و تربیت داشته و در کار اطلاع‌رسانی به موقع و شفاف عملکرد خوبی دارند.
همچنین در این آئین معاونین آموزش و پرورش استان گزارش‌هایی از حوزه کاری خود ارائه دادند. در پایان این مراسم از خبرنگاران استان در رسانه‌های مختلف تقدیر به عمل آمد.



 


کد مطلب: 118742

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/118742/تجلیل-خبرنگاران-استان-حوزه-آموزش-پرورش

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1