کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آرامش: تندورها در مخالفت با زنان شیپور بزرگ دارند

12 مرداد 1394 ساعت 13:42



شورای ادارای کهگیلویه و بویراحمد با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور در یاسوج مرکز این استان برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، در این نشست مطالب گوناگونی از سوی مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد از جمله اینکه عطاپورشیرزاد سخنانی پیرامون اهمیت و جایگاه جنگل‌ها و منابع طبیعی مطرح کرد و پس از آن، فرزانه آرامش و میرمحمدی مدیرکل امور اجتماعی مطالب صرف سیاسی و اجتماعی را مطرح کردند.
رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج مشارکت سیاسی زنان را در ایران براساس آخرین گزارش‌های رسمی بین‌المللی نگران‌کننده خواند و گفت: اقلیتی تندرو شیپورهای بزرگ در دست دارند مخالف حضور زنان در عرصه‌های مختلف هستند اما ما از رئیس جمهور حقوقدان می‌خواهیم انتظارات بانوان را برآورده کند.
 فرزانه آرامش در نشست شورای اداری کهکیلویه و بویراحمد که با حضور خانم ابتکار معاون رئیس جمهور در یاسوج در حال برگزاری است، گفت: متاسفانه مشارکت‌های زنان ایران در تمامی حوزه‌ها به ویژه حوزه‌های سیاسی و اجتماعی نگران‌کننده بوده به گونه‌ای که این مشارکت‌ها در حوزه سیاسی به صفر رسیده است.

وی گفت: از دولت تدبیر و امید انتظار داریم که توجه جدی به مسئله زنان داشته باشد.اگرچه معتقدیم انتظاراتی که ما از این دولت داشتیم به شکل حداقلی به نتیجه رسیده است.

این فعال سیاسی گفت: اقلیتی تندرو شیپورهای بزرگ در دست دارند مخالف حضور زنان در عرصه‌های مختلف هستند اما ما از رئیس جمهور حقوقدان می‌خواهیم انتظارات بانوان را برآورده کند.

آرامش به وضعیت مشارکت زنان در کهکیلویه و بویراحمد اشاره و اظهار کرد: از اینکه به مدیریت بانوان در این استان توسط استاندار اصلاح‌طلب توجه شده خوشحالیم.

وی گفت: تغییر در برخی ساختارها نیاز به گذر زمان است که امیدواریم دولت در دوسال آینده به بسیاری از این تغییرات پاسخ مثبت دهد.


کد مطلب: 117904

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/117904/آرامش-تندورها-مخالفت-زنان-شیپور-بزرگ

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1