کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان در سی‌سخت

12 مرداد 1394 ساعت 9:34


مدیرکل ورزش وجوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از برپایی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان کشور درشهر سی سخت خبر داد.
به گزارش کبنااسپورت از یاسوج، جلسه ای با حضور مدیرکل ورزش وجوانان استان ،اعضای هیئت کشتی استان،رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان دنا جهت بحث وتبادل نظر در مورد پذیرش میزبانی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان کشور در اداره کل ورزش وجوانان برگزار شد.
مدیرکل ورزش وجوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در ابتدای این جلسه ،هیئت کشتی استان را از بهترین هیئت های این استان نام برد وابراز داشت:باید از هیئت خوب و وزین کشتی استان که در این مدتی که قبول مسئولیت کرده اند و بارقه ای از امید را در بین نوجوانان و جوانان وهمچنین ورزش این استان فراهم کرده اند وآینده خوبی را برای ورزش کشتی استان رقم زده اند تقدیر وتشکر کنم.
IMG_4275
رئیس هیئت کشتی استان نیز در این جلسه از زحمات شبانه روزی مدیرکل ورزش وجوانان استان تقدیر کرد و گفت: برای اولین بار است که اردوی تیم ملی کشتی در استان برگزار می شود و کاری ارزشمند وکم نظیر بوده که به یادگار خواهد ماند.
علی سلیمانی با بیان اینکه با توجه به حسن نیت خوبی که آقای ایزدپور به کشتی دارند و با شناختی که فدراسیون کشتی از ایشان دارند،بیان داشت: فدراسیون کشتی انتظار دارد که این اردو با توجه به اینکه در رده پایه برگزار می شود از لحاظ کیفی وکمی در سطح خوبی برگزار شود.
IMG_4264
گفتنی است در این جلسه که بیش از دوساعت بحث تبادل نظر در موارد مختلف از جمله اسکان،تغذیه،ایاب وذهاب،وهمچنین تماس تلفنی وهماهنگی با فدراسیون کشتی برگزار وزمان شروع اردو وپایان آن وهمچنین مسئولیت ها مشخص شد.
ezadpoor
ایزدپور بعد از پایان جلسه در گفتگو با کبنا اسپورت با بیان اینکه این اردو برای اولین بار است که در استان برگزار می شود،اظهار داشت :بعد از تبادل نظر از بین دو شهر یاسوج وسی سخت ،با توجه به پتانسیل های که سی سخت داشت به عنوان میزبان این اردو انتخاب گردید.
وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی فرنگی کشور پنج روز و از تاریخ ۲۶لغایت ۳۰مرداد است،افزود:تمام امکانات در این شهرستان از جمله اسکان ،تغذیه،سالن های ورزشی واستخربرای بیش از هفتاد کشتی گیر ومربی مهیا ویک اوردوی خوب وپربار رابرای آنها رقم خواهیم زد.
IMG_4285
مدیر کل ورزش با اشاره به اینکه ۵۵ کشتی گیر ومربی از سوی فدراسیون کشتی در این اردو دعوت شده است ،گفت:از هر شهرستان کشتی خیز استان ۲مربی ودوکشتی گیر به جمع اردونشینان اضافه خواهد شد.
ایزدپور باتاکید براینکه شهرستان دنا نیاز به یک هتل ورزشی دارد،افزود:با توجه به زیر ساخت های مطلوب به همراه آب هوای ویژه وپتانسیلی که دنا دارد میتوان شرایط رابرای اردو زدن بسیاری از تیمها ورشته های ورزشی در این شهرستان فراهم کرد.
IMG_4263


کد مطلب: 117871

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/117871/اردوی-تیم-ملی-کشتی-فرنگی-نونهالان-سی-سخت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1