کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تقدیر از تلاش جهادی کارکنان آبفای شهری

10 مرداد 1394 ساعت 19:34


به نبال تعویضهوشنگ یاری‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بحران آب در کشور از سال‌ها پیش آغاز شده و استان کهگیلویه و بویراحمد هم از این بحران مستثنی نیست، اظهار کرد: بیشتر آب شهرهای استان ما از چاه‌های آب تأمین می‌شود و به همین خاطر در سال‌های اخیر به مشکل برخورده‌ایم.

فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای مثال ۹۰ درصد از آب شهر یاسوج از چاه‌های آب واقع در منطقه چم‌گنجشکی و منطقه تنگ‌کناره تأمین می‌شود و به همین خاطر وضعیت فعلی جوابگوی آب یک شهر بسیار بزرگ مانند یاسوج نیست.

وی به این دلیل شهر یاسوج را بسیار بزرگ معرفی کرد که از نظر حاشیه‌نشینی یکی از شهرهای مهاجرپذیر است و در ادامه گفت: باید بپذیریم که این موضوع مشکلات بسیار زیادی برای مرکز استان و شهر یاسوج در خدمات‌رسانی ایجاد کرده است.

یاری‌پور یکی دیگر از مشکلات بزرگ شهر یاسوج را در سیستم آبرسانی مربوط به فرسوده بودن شبکه دانست و گفت: برای مثال همین محله باهنرها در یاسوج شبکه قدیمی دارد که اکنون مسئولان آبفا جبران همه کم‌کاری‌های گذشته را کرده و در یک حرکت جهادی به دنبال رفع همیشگی مشکل در این منطقه از شهر یاسوج هستند.

فرماندار بویراحمد در ادامه گفت: از چند شب قبل کار ساماندهی و تعویض کلی شبکه آب منطقه باهنر در یاسوج آغاز شده و مردم این منطقه بدانند که فرزندان و خدمت‌گذاران آن‌ها در آبفا به دنبال رفع این مشکل برای همیشه هستند.

وی با اظهار این سخن که یک جراحی در شبکه این منطقه انجام شده، تصریح کرد: از مردم عذرخواهی می‌کنیم و از صبوری آن‌ها تشکر کرده و به آن‌ها نوید می‌دهیم که دیگر در خصوص آب منطقه باهنر یاسوج مشکلاتی مانند گذشته نخواهد داشت.

یاری‌پور تصریح کرد: متأسفانه در حین انجام عملیات تعویض، با برخی حوادث غیرمترقبه روبرو شدند که همین موجب کمی کندی در روند اجرا شد.

وی گفت: آبفا پس از این منطقه به دنبال رفع مشکلات در سایر نقاط شهر یاسوج است و ما به عنوان فردی مسئول در این شهر از تلاش خستگی‌ناپذیر مدیرعامل آبفا و همکارانش که بدون کمترین استراحت، خواب را بر خود حرام کرده و این کار را انجام دادند، قدردانی می‌کنیم.

 


کد مطلب: 117642

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/117642/تقدیر-تلاش-جهادی-کارکنان-آبفای-شهری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1