کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در اولین روز جشنواره استانی ماه چه گذشت؟

14 مرداد 1394 ساعت 0:54


در اولین روز چهارمین جشنواره استانی تئاتر ماه سه اجرا به روی صحنه رفتند.
نمایش (در خانه کسی نیست) به نویسندگی و کارگردانی فاطمه قیصری، (در ستایش حسن از مونا) به نویسندگی و کارگردانی محبوبه موسوی و (پاییز نگفته بود) به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی علی عبدیانی سه نمایش بودند که بر روی صحنه اجرا شدند.
شریف اسلامی معاون فرهنگی حوزه هنری در حاشیه این جشنواره گفت: تا کنون استقبال بسیار خوبی از جشنواره صورت گرفته است.
وی اضافه کرد:دو نمایش برگزیده ی دیگر نیز فردا اجرا خواهند داشت و فردا عصر اختتامیه جشنواره با حضور مسئولان استانی برگزار خواهد شد.
اسلامی در پایان اشاره کرد: از مجموع آثار شرکت کننده در این جشنواره دو کار جهت حضور در جشنواره تئاتر ماه حوزه هنری کشور انتخاب خواهند شد .
علی عبدیانی یکی از کارگردانان حاضر در این جشنواره به استقبال خوب از اجراها اشاره کرد و گفت: تئاتر در استان به یک بالندگی مطلوبی رسیده است .وی تئاتر در حوزه هنری را دارای سابقه بالا خواند و اضافه کرد: از ابتدای تاسیس حوزه هنری تا امروز هنرمندان زیادی از دل تئاتر حوزه هنری ظهور و بروز نموده اند . عبدیانی واحد نمایش حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد را فعال و محمل کشف و رشد بسیاری از هنرمندان عرصه نمایش عنوان نمود.
این کارگردان جوان هم استانی در پایان تعامل و همراهی دستگاه های فرهنگی در حمایت از هنرمندان را رمز شکوفایی و رشد هنری در استان خواند.


کد مطلب: 117492

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/117492/اولین-روز-جشنواره-استانی-ماه-گذشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1