کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون امور عشایر استان عزل شد/ دلیل خاص برای برکناری معاون

5 مرداد 1394 ساعت 14:07


معاون توسعه و عمران اداره کل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد برکنار شد.
بنا به گزارش های رسیده، سید غلامحسین بلادی که طی یکسال گذشته به عنوان معاونت توسعه و عمران امور عشایر استان فعالیت می‌کردashair، توسط مدیرکل امور عشایر عزل شد.
گفته می‌شود از زمان حضور غلام‌حسین بلادی در امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل این مجموعه به دلیل نگرانی از اینکه روزی بلادی جایگزین او و مدیرکل شود با وی تعامل و همکاری مطلوبی نداشت و همیشه به نوعی درگیر بودند.
غلام‌حسین بلادی معاون سابق مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنانیوز ضمن تأیید ین خبر، اظهار کرد: دو هفته قبل حکم بنده لغو شد.
بلادی توضیحات بیشتری در این خصوص نداد.
به گزارش کبنانیوز، همچنین گفته می‌شود، معاون سابق امور عشایر به دلیل اینکه با برخی از اقدامات و کارهای صورت گرفته در این اداره‌کل موافق نبوده برکنار شده.  این گزارش اضافه می‌کند، ۲۲ نیرو بدون ضابطه وارد اداره کل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد شد که با ورود سازمان‌های بازرسی و نظارتی همه این ۲۲ نیرو اخراج شدند.
علاوه بر موضوع استخدام ۲۲ نیرو که می‌گویند منتسب به مدیرکل بوده است دلایل دیگری نیز وجود دارد که معاون این اداره کل به آن دلایل عزل شده است. در گزارشات بعدی بیشتر به آنها می‌پردازیم.
بنابر این گزارش؛ کبنانیوز حق پاسخگویی را به مسئولان امور عشایر می‌دهد، اگر چه دلایل اصلی برکناری سید غلام‌حسین بلادی هنوز مشخص نیست.


کد مطلب: 116832

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/116832/معاون-امور-عشایر-استان-عزل-دلیل-خاص-برکناری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1