کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سئوال بی‌جواب دبیقی از صنعت و معدن

5 مرداد 1394 ساعت 13:25


رئیس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: علت راکد بودن طرح‌های صنعتی و معدنی این استان بررسی شود.
dabighe
حجت‌الله دبیقی در گفت‌وگو با خبرنگاران، در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت صنعت استان گفت: برخی از صنایع و معادن موجود در استان راکد هستند که ضروری است سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد نظارت لازم را بر عدم اجرای طرح‌های صنعتی و معدنی داشته باشند.
رئیس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این شورا بالاترین نهاد مردمی در استان است و دو هزار نفر عضو این شورا هستند، افزود: در جلسات مختلف و با حضور مدیران کل دستگاه‌های مختلف، مشکلات استان در بخش‌های گوناگون بررسی می‌شود.
وی در ادامه از نیمه کاره رها شدن طرح‌های معدنی و پروژه‌های صنعتی انتقاد کرد و ادامه داد: نیمه کاره رها شدن طرح بزرگ معدن فسفات چرام و سایر طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی سوالی است که هیچ‌گاه به آن جواب داده نشد.
این مسئول عنوان کرد: مردم و جوانان این استان از بیکاری رنج می‌برند و این در حالی است که کارخانه‌های بزرگ صنعتی و معدنی ما به دلایل نامعلوم نیمه کاره رها شده‌اند.
دبیقی بیان کرد: نگرانی و دغدغه اعضای شورای اسلامی در خصوص معدن فسفات چرام و سایر طرح‌های راکد استان به رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد منتقل شد که امیدواریم هر چه سریع‌تر اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.
رئیس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پایین بدون کیفیت نان را از دیگر شکایت مردم در تمام شهرستان‌های استان دانست و گفت: به غیر از نان تولید شده در یاسوج مرکز استان که دارای کیفیت نسبتا مناسب است وضعیت و کیفیت نان در سایر شهرستان‌ها مناسب و مطلوب نیست.
وی خواستار نظارت بیشتر بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بر بازار شد و خاطرنشان کرد: چند نرخی بودن کالا در بازار استان وجود دارد و همین موضوع می‌طلبد بازرسین این سازمان نظارت بیشتری بر بازار داشته باشند.


کد مطلب: 116824

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/116824/سئوال-بی-جواب-دبیقی-صنعت-معدن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1