کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دلایل فرماندار بویراحمد برای جابجایی معاونش

4 مرداد 1394 ساعت 17:05


konari

فرماندار بویراحمد با بیان این که مسئولان برای توسعه این شهرستان باید تعامل داشته باشند، گفت: محرومیت‌های بویراحمد با نگاه سیاسی هیچ‌گاه برطرف نمی‌شود.


هوشنگ یاری‌پور ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بویراحمد دستور کار را پیگیری مصوبات جلسات قبل عنوان کرد و گفت: سال جاری حساسیت‌های زیادی دارد که انتظار می‌رود مدیران و مسئولان همکاری و همراهی خوبی با همدیگر داشته باشند.
فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش روی داریم، اظهار کرد: در سال جاری بحث انتخابات را داریم و به گفته رهبری که انتخابات حق‌الناس است راهبرد فرمانداری این بوده که اعضای ستاد انتخابات را افرادی زبده انتخاب کند تا انتخاباتی پرشور و سالم داشته باشیم.

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران تغییر و تحول یک روال عادی بوده و مسئولیت تکلیف بوده نه حق، گفت: امیدواریم همه بتوانیم به تکلیف خود عمل کنیم.

یاری‌پور با بیان اینکه تغییر و تحول در راستای توسعه و خدمات‌رسانی بیشتر است، خاطرنشان کرد: در مسیر خدمت‌رسانی فرد، گروه و جریان سیاسی ملاک نبوده بلکه اهداف نظام ملاک است و همه ما به عنوان مسئول باید به این امر توجه کنیم.

فرماندار بویراحمد بیان کرد: با توجه به اینکه در شرایط حساس هستیم و به انتخابات مجلس نزدیک هستیم و با وجود مشکلات به ارث رسیده و ... بر حسب اولویت باید آن‌ها را بررسی کنیم و در راستای رفع مشکلات گام‌های راسخی برداریم.

یاری‌پور با تاکید بر اینکه برای انجام خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم، ایجاد آرامش در انتخابات و دیگر امور تصمیم به جابجایی در حوزه عمرانی و برنامه‌ریزی شهرستان کردیم، گفت: بویراحمد به مرکزیت یاسوج متعلق به استان است و باید فارغ از مسائل قومی، قبیله‌ای و جناحی عمل کنیم.

یاری‌پور خاطرنشان کرد: امیدواریم فرج‌زاده معاون جدید فرماندار با جدیت و پشتکار فراوان در راستای توسعه شهرستان بویراحمد گام بردارد.

فرماندار بویراحمد از استاندار کهگیلویه و بویراحمد به جهت توجه بیشتر به شهرستان قدردانی کرد و گفت: نماینده مردم در مجلس در همراهی مدیران، جذب اعتبارات و ...همراهی خوبی داشته‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم.

 


کد مطلب: 116720

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/116720/دلایل-فرماندار-بویراحمد-جابجایی-معاونش

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1