کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دود نفت را ما میخوریم سودش را دیگران می برند

1 مرداد 1394 ساعت 8:51


IMG_1660دبیر کارگروه اشتغال خرد گچساران در جلسه شورای اداری که با حضور مدیران ادارات و دستگاه ها در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ظرفیت خوبی برای بازار کالای مصرفی تولید داخلی مردم شهرستان است.
عادل امینی از مسئولین شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به شدت انتقاد کرد و عنوان کرد: ما بارها از مسئولین شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تنها یک در خواست و تقاضا داشتیم و آن این بود که خرید کالاهای مورد نیازتان را از تولیدات داخلی مردم گچساران تهیه کرده که در این مورد صورتجلسه می شود اما مسئولین نفت اقدام نمی کنند.
وی تصریح کرد: از ۸۱۶ فقره خرید کالای درخواستی شرکت نفت وگاز، فقط منجر به خرید ۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان شده است در حالیکه خرید کالا شرکت نفت بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال است که  این منصفانه نیست چون ما دود نفت راما میخوریم و سودش را دیگران می برند.
امینی افزود: حداقل ۵۰ درصد این پول در شهرستان به گردش در بیاید باعث رونق می شود و این واقعا اجحاف است که شهرستان پایش بر روی سرمایه است اما خودش فقیر است.
دبیر کارگروه اشتغال خرد گچساران در پایان از مدیر کل آموزش و پرورش استان و رئیس آموزش و پرورش و مدیرسازمان صنعت، معدن و تجارت گچساران جهت همکاری و خرید ۱۸ هزار البسه مدارس شهرستان تشکر و قدردانی ویژه ای کرد و گفت: با همکاری این ادارت توانستیم جلوی خروج ۱۰ میلیارد ریال سرمایه از شهرستان را بگیریم.


کد مطلب: 116238

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/116238/دود-نفت-میخوریم-سودش-دیگران-می-برند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1