کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نامه‌ سرگشاده‌ای خطاب به فرماندار دنا/ شما برای مناطق محروم چه کرده‌اید؟

31 تير 1394 ساعت 0:19


بعد از انتشار نامه‌ای از سوی فرماندار دنا خطاب به امام جمعه پاتاوه [کلیک کنید] یکی از جوانان شهرستان دنا با ارسال نامه‌ای به اظهارات فرماندار دنا پاسخ داد که عیناً از منظر خوانندگان گرامی می‌گذرد.

به گزارش کبنانیوز، متن نامه ارسالی برای پایگاه خبری کبنانیوز به شرح زیر است؛sdaghat-dena (37)

مقام معظم رهبری: امروزه خطیبان جمعه بسان غواصانی هستند که در اقیانوس اطلاعات شناورند و گوهر آگاهی راصید می کنند و در آوردگاه ذکر کثیر به مومنین عرضه می کنند.
طی چند روز گذشته در فضای مجازی و رسانه‌ها مطلبی را دیدم تحت عنوان انتقاد شدید فرمانداری شهرستان دنا از امام جمعه شهر پاتاوه، با خواندن این مطلب بسیار متعجب شدم و برخود لازم دیدم که بعنوان یک عضو کوچک بخش پاتاوه چند نکته را خدمت فرماندار محترم جناب اقای تاج امیری عرض نمایم:
۱-در جوابیه شما بیان شده که مشکلات شهر وبخش پاتاوه بعد از توافق هسته‌ای به ذهن امام جمعه محترم خطور پیدا کرده !! لازم است این مهم را عرض کنم چون شما چند ماهی بیش نیست که امده اید و هنوز جوهرامضای حکمتان خشک نشده است و اشرافی ندارید و یا هم مشاورانی که این متن را برای شما تهیه کرده اند در جریان خطبه های چند سال گدشته امام جمعه شهر پاتاوه نبوده‌اند؟ چراکه اگر کمی دقت می فرمودن و یا دنبال می کردند خطبه های چند سال اخیر را خود متوجه این امر میشدند که چه در دولت گذشته و در دولت حال همیشه رویه مطالبه گری و دلسوزانه در قبال مشکلات شهر وبخش پاتاوه داشته اند و همیشه در بیان مشکلات ابایی نداشته و بعنوان صدای رسای مردم شهر و بخش پاتاوه عمل کرده‌اند.
۲-در مورد بیان محرومیت و نبود امکانات رفاهی برای مردم شهر و بخش امام جمعه محترم درست عرض کرده اند و مشکلی که این وسط وجود دارد نبود روحیه تحمل نقد و دامنه انتقادپذیری در سخنان حضرتعالی است، بخش پاتاوه با داشتن جمعیت عظیمی از جوانان در زمینه نبود امکانات ورزشی و رفاهی در وضعیت اسفناکی به سر می‌برند. و حال این سوال اینجا مطرح می‌شود که شما به عنوان نماینده اجرایی دولت در شهرستان برای این مردم و جوانان چه کرده‌اید؟ غیر از نصب بنرهای فراوان تبلیغاتی برای مذاکرات هسته ای چه کرده اید؟ عملکرد مثبت شما چه بوده است؟ شما اگر در سرکشی هایتان به مناطق محروم بخش پاتاوه از جمله روستاهای پشت چاه، بنوا، ده پایین، دشت بز و ... تیز بین بودید به عمق محرومیت و نبود امکانات پی می‌بردید.
آقای تاج امیری ما امیدوار بودیم که چون شما خود از فرزندان مناطق محروم بوده اید درد آشنای این مردم هستید اما ...
۳-در بحث اختیارات امام جمعه لازم است شما را به مطالعه بیشتر دعوت کنم چرا که با یک مطالعه عمیق می‌توان به عمق وظایف دینی و سیاسی ائمه جمعه پی برد. مقام معظم رهبری در بیان وظایف ائمه جمعه سه نکته مهم را بیان کردند که لازم هست شما تامل بفرمایید:
۱- آگاهی کامل به مسائل منطقه
۲- ارتباط مستمر با مردم بخصوص جوانان
۳- عدم غفلت از توطئه‌های دشمن
آگاهی از واقعیات جامعه و استان و اطلاع از مسائل رفاهی مردم یکی از ضرورت‌های حیاتی ائمه جمعه در عصر انفجار اطلاعات می باشد و امامان جمعه از دیرباز محل رجوع مردم برای بیان مشکلاتشان بوده اند. و حال جای سوال دارد که شما بعنوان فرماندار یک شهرستان مهم از این وظایف بی خبر بوده‌اید؟ شما بیان داشته اید که فقط امام جمعه شهر پاتاوه هستید و لاغیر؟ لازم است شما یکبار عنایت فرمایید ودر نماز جمعه شهر و بخش پاتاوه شرکت نمایید تا متوجه حضور خیل عظیمی از مردم دورترین روستاهای شهرستان دنا در این نماز دشمن شکن باشید و جواب این سوالی را که مطرح کرده اید به درستی دریافت فرمایید.
۴-در باب بخشداری پاتاوه نکاتی را عرض کرده اید و ذهن شنونده را به این سمت سوق داده اید که امام جمعه محترم از روی لجبازی و بخاطر اینکه حرفشان بخاطر ابقای بخشداری به کرسی نشانده نشده دم به اعتراض گشوده اند، ذکر این نکته مهم است که امام جمعه محترم عهد اخوت با هیچکدام از بخشداران در مورد لیست یا گزینه معرفی کردن نبسته و سخنانی هم که از تریبون نماز دشمن شکن جمعه بیان میشود برای دفاع از حقوق مردم محروم شهر و بخش پاتاوه و جلوگیری از تندروی ها می‌باشد.
امیدواریم که این موارد ذکر شده تلنگری باشد تا فرماندار محترم از خواب غفلت بیدار شوند
من الله التوفیق

جمعی از جوانان حزب‌اللهی شهرستان دنا



کد مطلب: 116065

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/116065/نامه-سرگشاده-ای-خطاب-فرماندار-دنا-مناطق-محروم-کرده-اید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1