کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گرامی زاده رئیس کلینیک والفجر(شفا) شد

1 مرداد 1394 ساعت 10:11





مدیر شبکه بهداشت گچساران از افزایش ارائه خدمات پزشکی در بیمارستان شهید رجایی گچساران خبر داد.


ستار اسدپور با بیان اینکه کلینیک تخصصی بیمارستان شهید رجایی این شهرستان به صورت هیئت مدیره‌ای اداره می‌شود، اظهار کرد: طی جلسه‌ای با حضور پزشکان متخصص، پنج نفر از متخصصان به عنوان اعضای هیئت مدیره کلینیک تخصصی بیمارستان شهید رجایی گچساران انتخاب شدند.

وی افزود: علاوه بر این پنج نفر، مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران نیز از اعضای هیئت مدیره کلینیک تخصصی این بیمارستان هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: دکتر علی گرامی زاده به عنوان رئیس و پزشکان رحمت‌الله تاج‌گردون، شیرین حواجویان، روح‌انگیز گرجی‌زاده و فردین رنجبر اعضای هیئت مدیره این کلینیک تخصصی هستند.

اسدپور یادآور شد: اداره این کلینیک در گذشته توسط بیمارستان شهید رجایی به صورت مستقیم انجام می‌شد اما از امروز به بعد اداره این کلینیک به صورت هیئت مدیره‌ای صورت می‌گیرد.

وی تأکید کرد: با این تغییرات تصمیمات لازم توسط هیئت مدیره لحاظ شده و دو نفر نیز با عناوین رئیس امور مالی و مدیر داخلی معرفی می‌شوند.

اسدپور با اشاره به برخی مشکلات در سیستم نوبت‌دهی این کلینیک تخصصی خاطرنشان کرد: با این تغییرات مقدمات نوبت‌دهی تلفنی و اینترنتی با هماهنگی معاونت درمان فراهم شده و به‌زودی نوبت‌دهی در این مرکز به صورت تلفنی و اینترنتی صورت می‌گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران تسهیل در امر نوبت‌دهی و افزایش رضایت‌مندی مراجعه‌کنندگان را از جمله مزایای تغییر نوبت‌دهی در کلینیک تخصصی بیمارستان شهید رجایی گچساران عنوان کرد و افزود: درآمد حاصله از ارائه خدمات به بیماران طی مراحل قانونی به حساب خود کلینیک واریز می‌شود.

اسدپور افزایش ارائه خدمات پزشکی و حضور منظم‌تر پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی بیمارستان شهید رجایی گچساران را از مزایای هیئت مدیره‌ای شدن این کلینیک دانست و گفت: این مرکز با عنوان کلینیک تخصصی «شفا» به بیماران خدمات ارائه می‌کند./فارس
لازم به ذکر است اخیرا رسانه ها نسبت به برخی ایرادات در این کلینیک تاکید کرده بودند.


کد مطلب: 115956

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/115956/گرامی-زاده-رئیس-کلینیک-والفجر-شفا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1