کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخی به موضع‌گیری اخیر بزرگواری

19 تير 1394 ساعت 10:29


اسماعیل مدبرمقدم

با عرض سلام واحترام خدمت نماینده محترم و شریف کهگیلویه،چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام  بزرگواری.bzr

 گاه‌گداری مطالب جنابعالی را در مباحث مختلف و موضع گیری‌هایتان را از طریق رسانه‌های مختلف، داخلی، خارجی، انقلابی و ضد انقلاب نظاره گر هستم.

 آقای بزرگواری آخرین مطلبی که از شما در رسانه ها منتشر شد متاسفانه فرزندان انقلابی این سرزمین را به افرادی افراطی متهم ساختید و دلیل جدایی خود را از جبهه پایداری افراطی گری برخی از اعضای آن دانستید.

 آقای بزرگواری بعد از مصاحبه دوباره شما با سایت ضد انقلاب روز آنلاین دوستان و خیرخواهان این نکته را گوشزد کردند که مصاحبه با این چنین سایت هایی به محبوبیت شما که نمی افزاید هیچ بلکه موجب تخریب بیش از پیش جنابعالی نیز می شود و این خیرخواهان جوانان جبهه پایداری در استان کهگیلویه و بویراحمد بودند که خیر و صلاح حضرت عالی را می خواستند.

 برادرارجمند جناب آقای بزرگواری در بخشی از مصاحبه تان آمده است که جبهه پایداری را یک تشکیلات رسمی نمی دانید و بخاطر افراطی گری همان ابتدا از آن جدا شده‌اید، لازم است خدمت شما عرض کنم که متاسفانه ساختار و اصالت جبهه پایداری را از همان ابتدا نشناخته و هنوز هم نمی شناسید چرا که شعار جبهه پایداری این نبود که مانند یک حزب و جناح سیاسی فعالیت داشته باشد، بلکه با این سخن پا به عرصه گذاشت که هر انسان عدالت خواهی در هر کجای جهان در برابر استکبار بایستد و در برابر آنها کوتاه نیاید و از خود ضعف نشان ندهد می تواند خود را در جبهه پایداری ببیند و عضو آن باشد، و همین شعار باعث شد که خیل عظیمی از جوانان خوش فکر و انقلابی به این جبهه بپیوندند.

 آقای بزرگواری وقتی که حرف از جبهه پیش می آید دیگر بحث حزب و گروه خاص نیست بلکه حکایت یک جنگ بزرگ فرهنگیست که جبهه حق در مقابل جبهه باطل قرار گرفته است.

  و اما جناب آقای بزرگواری زمانی که در تریبون مجلس بحث چماق لری را مطرح کردین و حمله اقشار مختلف را در برابر خود دیدین همین رفتارهای تند موجب این می شد که برخی شما را عضو جبهه پایداری بخوانند تا اینکه چندین بار طی اعلامیه هایی روابط عمومی جبهه شما را عضو جبهه پایداری ندانست و این اعلامیه ها نشان از این داشت که رفتارهای تند و افراط گرایانه در جبهه پایداری جایگاهی ندارد و در جبهه پایداری و حرکت‌های آن منطق و گفت و گوی سالم حاکم است.

 جناب آقای بزرگواری امیدواریم که در آینده شاهد چنین اظهار نظرهایی که به فرزندان انقلاب خدشه وارد می کند نباشیم و همه ما با تمام توان در مقابل جبهه باطل بایستیم.

 


*کارشناس رسانه


کد مطلب: 114648

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/114648/پاسخی-موضع-گیری-اخیر-بزرگواری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1