کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دعوت مخالفان دکتر تاجگردون به تعقل

16 تير 1394 ساعت 13:10


محمدرضا سیناییTajgardonBasht (32)
به لطف خداوند بزرگ و عملکرد خوب و عالی دکتر تاجگردون نماینده محترم گچساران و باشت هر دو شهرستان بعد از سالها دارای طرحهای متعدد عمرانی شده که بسیاری از آنها افتتاح شده اند یا در حال انجام می باشند که عملاً چهره هر دو شهرستان را تغییر داده است و با تداوم این طرحها انشاالله در چند سال آینده شاهد تحولات عظیمی خواهیم بود. با آمادگی زیر ساخت و ایجاد منطقه ویژه اقتصادی و راه اندازی پتروشیمی بید بلند که پتروشیمی گچساران وابسته به آن است وهمچنین طرحهای متعدد کشاورزی که در یک مقاله دیگر به آن اشاره خواهد شد انشاالله تا اندازه ای قابل قبول مسئله اشتغال هم مرتفع خواهد شد .به اعتراف اکثر مردم هر دو شهرستان و حتی نمایندگان ادوار گذشته رشد طرحهای عمرانی در مقایسه با طرح‌های سایر مناطق کشور در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و این رضایت مردم، نماینده محترم را تشویق و دلگرم به ادامه کار می کند.
اما در این بین عده ای دانسته یا ندانسته این روند رو به رشد را انکار می کنند. این افراد صرفاً دنبال اهداف جناحی و گروهی خود هستند و دنبال رفاه شهرستان گچساران نیستند چون این افراد اگر اندکی تعقل میکردند با مقایسه وضعیت شهرستان با ۳۰ سال گذشته مشاهده مینمودند که طرحهای حال حاضر با ادوار گذشته اصلاً قابل مقایسه نیست یا حداقل در مقاله ای میتوانند طرحهای اجرا شده گذشته را با اکنون مقایسه کنند و با ارقام و اشکال به مردم ثابت کنند که در گذشته که کشور در وضعیت بهتری قرار داشت «خصوصاً ۱۰ سال گذشته که در کشور با کیسه پول توزیع می‌کردند» وضعیت طرحهای گچساران چگونه بوده است تا مردم قضاوت کنند.
این افراد تعقل نمی کنند یا عمداً خودشان را به کوری و کری زده اند به طرق مختلف قرآن سندیت عقل را امضا کرده است. دراین خصوص می توان از حدود شصت، هفتاد آیه قرآن نام برد که در آنها به این مسئله اشاره شده است که؛ این موضوع را طرح کرده ایم تا درباره آن تعقل کنید. بعنوان مثال از یک یک مسائل شگفت انگیز قرآن برایتان نمونه می آورد تا تعقل کنید قرآن می فرماید:
ان شر الدواب عند الله الصم البکم الذین لایعقلون «سوره انفال آیه ۲۲» بدترین جنبنده ها کسانی هستند که کر و لالند و اصلاً در آیات خداوند تعقل نمی‌کنند.
البته واضح است که منظور قرآن از کر و لال، کر و لال عضوی نیست، بلکه منظور آن دسته از مردم است که حقیقت را نمی خواهند بشنوند و یا می‌شنوند و به زبان اعتراف نمی کنند. گوشی که از شنیدن حقایق عاجز است و صرفا برای شنیدن مهملات و خزعبلات آمادگی دارد از نظر قرآن کریم است. و زبان که تنها برای چرندگویی بکار می افتد به تعبیر قرآن لال است.
لایعقلون نیز کسانی هستند که از اندیشه خویش سود نمی گیرند. قرآن اینگونه افراد را که نام انسان زیبنده آنها نیست، در سلک حیوانات و بنام چهارپایان مخاطب خویش قرار می دهد.
بسیاری از کودکان و دانش آموزان که هنوز دچار دسیسه‌های طایفه‌ای و سیاسی نشده‌اند به اجرای این همه طرح در گچساران از والدین خود سوال می کنند فقط اندک بزرگسالی کارشان را انکار کردن و نادیده گرفتن کرده اند‌.
اما خطاب ما به دکتر تاچ گردون این است که هدف اینها از این ناسپاسی ها نا امید کردن شما است. ما از شما نماینده پر تلاش می‌خواهیم توکلتان همچنان به خدا باشد و این را بدانید که مردم گچساران و باشت حتی در دور افتاده ترین نقاط این مراکز از شما راضی و قدردان و دعا گوی شما هستند. به قول خودتان اگر وقتتان را صرف اجرای طرح مخالفان هم بکنید باز هم مخالفت می کنند چون این اشخاص تعقل نمی‌کنند.


کد مطلب: 114322

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/114322/دعوت-مخالفان-دکتر-تاجگردون-تعقل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1