کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فعالیت کارگزاران در کهگیلویه و بویراحمد/ نظری دبیر شد

16 تير 1394 ساعت 0:00


نشست حزب کارگزاران در استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور انتخاب هیئت رئیسه این حزب برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امشب با حضور غلامرضا پناه عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران کشور نشست حزب کارگزاران در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و در این نشست با انتخاب اعضا محمدکاظم نظری به عنوان دبیر این حزب در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد.
این نشست غلامرضا پناه دبیر سابق این حزب در استان کهگیلویه و بویراحمد از تغییر ترکیب این حزب  از سال ۷۶ تا کنون خبر داد و گفت: بهتر است که اعضای هیئت رئیسه بویژه دبیر و قائم مقام آن تغییر و از افراد مجرب و با سابقه سیاسی انتخاب شوند.
پناه تصریح کرد: یکی از رویکردهای اساسی این حزب در استان ارتباط مستمر با سایر گروه‌های سیاسی بویژه اصلاح‌طلبان درون استان باشد.
وی افزود: در شورای حزب کارگزاران تاکنون شاهد اختلافات و تعارض نبودیم و شاید روی روش‌ها سلیقه‌ها متفاوت بود و اما در نهایت با هم هماهنگ و تعامل داشتند.
دبیر سابق حزب کارگزاران در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار می‌رود که تشکیلات حزب کارگزاران در شهرهای گچساران، دهدشت و یاسوج فعال شوند و کانون‌ها وکمیته‌های مختلف حزب نیز تشکیل شوند.
پناه تصریح کرد: حزب کارگزاران بعد از سال ۷۶ تا کنون به صورت چراغ خاموش فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی خود را انجام می‌داد و حتی در دوره‌ای برخی دوستان از جمله اصلاح‌طلبان یکی از عوامل شکست خود را کارکرد حزب کارگزاران می‌دانستند.
وی افزود: هم‌اکنون با توجه به دبیرکلی آقای کرباسچی حلقه ارتباطی با اصلاح‌طلبان ایجاد کرد.
دبیر سابق حزب کارگزاران استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگر سخنان خود به سابقه و میزان فعالیت این حزب در طول سال‌های گذشته و انتخابات‌های مختلف اشاره کرد و گفت: معتقد هستیم که این حزب تاثیرگذاری در عرصه قدرت سیاسی و اجتماعی نشان داد.
پناه با بیان اینکه در شهرستان بویراحمد و گچساران فعالیت این حزب بارزتر بود،گفت: در کهگیلویه با توجه به اقبال عمومی اصلاح‌طلبان به سمت آقای منطقیان که به نوعی در راستای مشی حزب کارگزارن بود ضرورتی برای فعالیت و تشکیل این حزب در حوزه کهگیلویه نداشتیم.
به گزارش کبنانیوز در پایان این نشست با انتخاب اعضا، محمد کاظم نظری به عنوان دبیر حزب، دستان عزیزی رئیس شورای مرکزی حزب، غلامحسین هادیان‌نژاد قائم مقام، علی‌زمانی نائب رئیس و سجاد بنام به عنوان مشاور مشخص شدند.
روسای کمیته‌ها در حلسات بعدی مشخص و متعاقباً اعلام می‌شود.
این انتخاب به صورت توافقی انجام گرفت.
kargozaran
kargzaran-yasuj (7) kargzaran-yasuj (6) kargzaran-yasuj (5) kargzaran-yasuj (4) kargzaran-yasuj (3) kargzaran-yasuj (2) kargzaran-yasuj (1)


کد مطلب: 114178

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/114178/فعالیت-کارگزاران-کهگیلویه-بویراحمد-نظری-دبیر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1