کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جزئیات نزاع دسته‌جمعی در شهرستان دنا

16 تير 1394 ساعت 16:21


فرماندار به جزئیات نزاع دسته‌جمعی منطقه سی‌سخت و آرامش در این شهر اشاره کرد و گفت: با پادرمیانی ریش سفیدان اکنون آرامش در منطقه حاکم است.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، علی‌ تاج‌امیری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نزاع دسته‌جمعی روز گذشته میان مردم روستای ده‌برآفتاب و همچنین شهر سی‌سخت، اظهار کرد: موضوع آنگونه که در برخی سایت‌ها آمده نبوده است.dargire
فرماندار دنا گفت: در همین خصوص شورای تامین شهرستان دنا تشکیل شد و به این نتیجه رسیدم که ۸۰ درصد آنچه در خصوص این نزاع گفته شده کذب و شایعه بوده است .
وی منشأ این نزاع را نه به دلیل اختلافات قبلی بلکه به دلیل درگیری میان چند جوان در پارک شهر سی‌سخت عنوان کرد و گفت: عده‌ای از مردم ده‌برآفتاب بعد از شنیدن شایعه کشته شدن پزشک این منطقه وارد شهر سی‌سخت شدن که درگیری بین جوانان دو طرف بوجود آمد.
این مسئول گفت: بزرگان دو طرف در این خصوص سنگ تمام گذاشتن و اجازه ندادند که درگیری بیشتر شود و اکنون نیز ۲۲ نفر از طرفین که ۱۰ نفر ده‌برآفتابی و ۱۲ نفر سی‌سختی هستند در بازداشت به سر می‌برند.
وی گفت: متأسفانه برخی از مسئولان که منتسب به این دو منطقه بودند در این درگیری شرکت داشتند که با همه عوامل چه مسئول و چه غیرمسئول برخورد خواهد شد.
تاج‌امیری افزود: مردم ده‌برآفتاب به هیچ وجه قصد حمله به شهر سی‌سخت را نداشتند چرا که اگر می‌خواستند مشکلی ایجاد کنند با مغازه‌داران ورودی شهر سی‌سخت برخورد می‌کردند.
وی به خسارات این نزاع دسته‌جمعی اشاره کرد و گفت: شش نفر زخمی و شکستن شیشه سه خودرو و یک مغازه کل خسارات این درگیری دسته‌جمعی بوده و اکنون با پادرمیانی ریش سفیدان هر دو منطقه مشکلی وجود ندارد.
فرماندار دنا گفت: با چهار دسته از عاملان این دستگیری که اولاً افراد شروع کننده نزاع در تپه قلات بوده و سپس کسانی که در کلانتری سنگ‌اندازی کردند و همچنین کسانی که شیشه خودرو را شکسته و قصد ورود به منطقه دیگری را داشته‌اند برخورد قاطع و قانونی می‌شود.
 


کد مطلب: 114170

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/114170/جزئیات-نزاع-دسته-جمعی-شهرستان-دنا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1