کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بیماری آمارسازی بلای جان کارهای فرهنگی

15 تير 1394 ساعت 20:31


رئیس دانشگاه پیام‌ نور کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از آمارسازی‌ها در حوزه فرهنگی گفت: بیماری آمارسازی بلای جان کارهای فرهنگی شده است.
سیدعلی سراج ظهر امروز در نشست فرهنگی بسیجیان پیام‌ نور استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بسیج مظهر خوبی‌ها و خدمت صادقانه در نظام جمهوری اسلامی است.
این مسئول دانشگاهی در کهگیلویه و بویراحمد افزود: بسیج و فرهنگ بسیجی یکی از نشانه‌های والای گفتمان اصیل جمهوری اسلامی و مهم‌ترین سرمایه اجتماعی برای کشور ایران اسلامی است.
رئیس دانشگاه پیام‌ نور استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست به نقش و جایگاه بزرگ اساتید در تربیت دانشجویان و دانش‌پژوهان اشاره کرد و گفت: اگر علم و ایمان در کنار هم قرار گیرند انسان‌های تربیت شده مراکز علمی می‌توانند بزرگترین راهگشای هر جامعه باشند.
سراج افزود: پیشرفت‌های شگرف ایران اسلامی در ابعاد علمی بسیار چشمگیر است که با روحیه و تفکر بسیجی رقم خورده است.
وی گفت: برای مثال دست‌یابی دانشمندان ایرانی به جدیدترین علوم روز نشان از توان و استعداد شگرف جوانان ایران اسلامی با روحیه و تفکر بسیجی است.
سراج بیان کرد: انقلاب ما در شرایط حاضر در معرض نبردی نرم و تمام عیار با دشمن قرار دارد و بسیج برای مقابله با این جنگ نرم باید خود را تجهیز کرده و وارد یک فاز تهاجمی با دشمن شود.
رئیس دانشگاه پیام نور استان با بیان اینکه در حوزه فرهنگ کارهای کمی به جای اقدامات کیفی در دستور کار قرار گرفته است، افزود: تب و بیماری آمارگیری، آماردهی و آمارسنجی در فعالیت‌های فرهنگی نمود پیدا کرده که در جای خود یک بیماری است.
این مسئول در ادامه به خصوصیات بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج شبکه‌ای اجتماعی پیشرفته با قابلیت عظیم است که قادر بوده با سرعت زیاد در تمام نقاط کشور حتی خارج از مرزها در ابعاد مختلف الگوی فرهنگی ارائه دهد.


کد مطلب: 114146

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/114146/بیماری-آمارسازی-بلای-جان-کارهای-فرهنگی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1