کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تدوام قانون‌گریزی در شهرداری و شورای شهر دهدشت

13 تير 1394 ساعت 19:19


سیدعلی‌محمد موسوی‌‎امجد عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در موارد زیادی شاهد نادیده گرفتن حقوق شهروندان دهدشتی توسط شهرداری و شورای شهر دهدشت هستیم، اظهار کرد: متاسفانه این مشکلات به دلیل چراغ سبز شورای شهر به شهرداری هر روز بیشتر می‌شوند.

عضو شورای اسلامی شهر دهدشت افزود: شورای شهر دهدشت عملا به دلیل اهمال اکثریت اعضای آن وظیفه نظارتی خود را از دست داده و به وسیله‌ای برای قانون‌گریزی شهرداری تبدیل شده است.

وی با انتقاد شدید از شهرداری و شورای شهر دهدشت به دلیلی رواج قانون‌گریزی در این شهر گفت: مردم با هزاران امید به اعضای شورای شهر رای داده اند و هم اکنون منتظرند تا مشکلات شهرشان برطرف شود ولی عملا دیده می‌شود که کمترین انگیزه‌ای در شهرداری و شورای شهر برای برطرف کردن مشکلات اساسی شهر وجود ندارد.

موسوی‌امجد بیان کرد: برای مثال در قضیه کشتارگاه شهر دهدشت علاوه بر اینکه موارد بهداشتی در سطح حداقلی رعایت نمی‌شود شاهد بروز تبانی و قانون‌گریزی در تمدید قرارداد پیمانکار کشتارگاه نیز هستیم.

این مسئول بیان کرد: به رغم اینکه قرارداد پیمانکار کشتارگاه دهدشت چند ماه پیش تمام شده و با اجرای مزایده کشتارگاه به پیمانکار دیگری واگذار شده است ولی شهرداری بصورت کاملا غیرقانونی نسبت واگذاری کشتارگاه به برنده مزایده امنتاع کرده است.

وی بیان کرد: این موضوع تنها به این دلیل صورت گرفته که در دو برهه از سال یعنی عید نوروز و ماه رمضان سود سرشاری عاید کشتارگاه می شود و به همین دلیل شهرداری و برخی اعضای شورای شهر  با تمدید غیرقانونی قرارداد پیمانکار قبلی علاوه بر اینکه سلامتی شهروندان را به بازی گرفته اند عملا به قانون و حقوق  شهروندی  دهن‌کجی کرده‌اند.

وی بیا بیان اینکه تداوم این رویه عملا باعث بروز پدیده شوم قانون گریزی در شهرداری و میان اعضای شورای شهر خواهد شد بیان کرد: در این بین و در گذر زمان این شرمساری و عواقب شوم قانون گریزی دامن همه اعضای شورای شهر را خواهد گرفت چرا که به وظیفه ای که بر عهده دارند عمل نکرده اند.



 


کد مطلب: 113777

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/113777/تدوام-قانون-گریزی-شهرداری-شورای-شهر-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1