کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیا باشرونی ها به احسان علیخانی بله می گویند؟

12 تير 1394 ساعت 0:41


مجری برنامه ماه عسل (شبکه سوم سیما) یک بار دیگر از طایفه بزرگ باشرونی‌ از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد در خواست کرد که محیط بان دنا را مورد عفو قرار دهند.aalikhni
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، احسان علیخانی شب گذشته در برنامه ماه عسل برای بار دوم از طایفه بزرگ باشرونی در خواست کرد که محیط‌بان دنا را مورد عفو و گذشت قرار دهند.
علیخانی در این برنامه، اظهار کرد: از مردم و طایفه بزرگ باشرونی استان کهگیلویه و بویراحمد که همواره در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام جمهوری اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی افتخارات زیادی را رقم زدند، می‌خواهیم که نسبت به عفو محیط‌بان دنا نیز بزرگی کنند.
وی با بیان اینکه این حق متعلق به خانواده محترم رضایی است، تصریح کرد: از این خانواده محترم از طایفه بزرگ باشرونی استدعا داریم و دست آنها را می‌بوسیم که این گذشت را در حق محیط‌بان دنا انجام بدهند.
علیخانی افزود: انشاءالله در برنامه ماه عسل میزبان این خانواده بزرگ باشیم.
به گزارش کبنا، برنامه ماه عسل هر شب در ماه مبارک رمضان با مجری‌گری احسان علیخانی برگزار می‌شود و در یکی از این برنامه‌ها پرستار دهدشتی را دعوت کرده بودند که موضوع محیط‌بان دنا و درخواست گذشت از طایفه بزرگ باشرونی برای اولین بار در برنامه ماه عسل مطرح شد.


کد مطلب: 113490

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/113490/آیا-باشرونی-احسان-علیخانی-بله-می-گویند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1