کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیا جلسه اصلاح‌طلبان دنا برای عبور از زارعی واقعیت دارد؟

12 تير 1394 ساعت 22:20


اخیرا در فضای مجازی گفته شد که اصلاح طلبان جلسه ای در سی‌سخت مرکز شهرستان دنا برگزار و در این جلسه پیرامون مسائل مختلف بویژه انتخابات آینده مجلس بحث و گفت و گو کردند.
به گزارش کبنانیوز از سی سخت، بر اساس اطلاعات رسیده گفته می شود شب گذشته تعدادی از نیروهای اصلاح‌طلب بویراحمد در دنا جلسه‌ای برپا کردند و در این جلسه مسایلی از جمله عبور از غلام محمد زارعی نماینده فعلی بویراحمد و دنا در مجلس را مطرح کردند.zaree (2)
همچنین گفته شد، در این جلسه بر اتحاد و وحدت اصلاح طلبان مورد تاکید قرار گرفت و بر روی گزینه انتخابات مجلس بحث شد.
بی‌اطلاعی اصلاح طلبان دنا از جلسه سی‌سخت
صمد رضایی از نیروهای اصلاح طلب شهرستان دنا در گفت و گو با کبنانیوز، اظهار کرد: من اطلاعی از این جلسه ندارم و قطعا اگر اصلاح طلبان جلسه ای در سی سخت برگزار می کردند طبق روال همیشگی من را هم دعوت می کردند.
رضایی ادامه داد:واقعا نمی دانم همچنین جلسه ای برگزار شده یا نه، البته با برخی از دوستان هم که تماس گرفتم اطلاعی نداشتند.
سپهدار دانایی یکی دیگر از نیروهای اصلاح طلب منطقه بهرام بیگی از توابع بویراحمد نیز در گفت وگو با خبرنگار کبنانیوز در سی سخت، اظهار کرد: من اطلاعی از این جلسه ندارم.
ما اصلاح طلبان دنا فعلا هیچ گزینه‌ای غیر از آقای زارعی معرفی نمی‌کنیم
سید رسول محمودی از نیروهای اصلاح طلب شاخص دنا، در پاسخ به سوال خبرنگار کبنانیوز که آیا شما در این جلسه حضور داشتید؟ و آیا همچنین جلسه ای برگزار شد یا نه؟، اظهار کرد: من اطلاع از این جلسه ندارم.
محمودی تصریح کرد: شاید برخی سرخود جلسه برگزار کنند، ولی ما اصلاح طلبان حوزه دنا فعلا هیچ گزینه ای غیر از آقای زارعی معرفی نمی کنیم.
بر پایه این گزارش، زارعی با حمایت‌های اصلاح‌طلبان بر کرسی بهارستان تکیه زد و وی در حمایت از جریان اصلاحات کوتاهی نکرد و تا حد قابل توجهی از نیروهای مورد نظر این جریان را در پست‌های مهم به کار گرفت.
اینکه اصلاح طلبان بویراحمد و دنا چه تصمیمی خواهند گرفت باید به روزهای آینده چشم دوخت و آیا اینکه نیروهای همانند سید باقر موسوی جهان آباد در صحنه حضور پیدا می کنند یا نه؟ و پرداختن به این مقوله را به آینده می‌سپاریم؟


کد مطلب: 113429

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/113429/آیا-جلسه-اصلاح-طلبان-دنا-عبور-زارعی-واقعیت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1