کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اجرای طرح زکات سلامت در استان/تلاش برای جلب مشارکت‌های مردمی

10 تير 1394 ساعت 7:45


سید علیرضا موسوی‌امجد عصر امروز در بازدید از سرای سالمندان شهر یاسوج به مناسبت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های کاری ما در بهزیستی نظارت دقیق و مستمر بر چنین مراکزی است.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: باید برای اعتمادبخشی به اقدامات و کارهای بهزیستی علاوه بر انجام فعالیت‌ها، نظارت و بازرسی را همواره در دستور کار قرار دهیم تا خدمات به صورت باکیفیت به جامعه هدف ارائه شود.

این مسئول، ایجاد ارتباط با نخبگان جامعه را یکی از راه‌های جلب و جذب مشارکت‌های مردمی دانست و گفت: به همین جهت همه سعی ما بر این است که چنین ارتباطاتی در سطح گسترده با دانشگاهیان، روحانیت، رسانه‌ها و سایرین وجود داشته باشد تا بتوانیم با استفاده از خرد جمعی آن‌ها مشارکت مردمی را در امور افزایش دهیم.

موسوی‌امجد با اشاره به دیدار روز گذشته خود و مسئولان بهزیستی با ائمه جمعه استان افزود: نشستی بسیار خوب در راستای تعامل با ائمه جمعه و استفاده از تریبون اثرگذار آن‌ها برگزار کردیم و امیدواریم که از تریبون‌های نماز جمعه فرهنگ‌سازی برای مشارکت خیرین به بهترین نحو صورت گیرد.

وی در ادامه به برنامه‌های بهزیستی و اقدامات ابتکاری برای جذب مشارکت‌های مردمی اشاره کرد و گفت: به همین منظور تلاش می‌کنیم طرح زکات سلامت را در استان برای این کار اجرایی و عملیاتی کنیم.

موسوی‌امجد متذکر شد: در این طرح ابتدا گروه‌ها و اقشار مختلف مردمی را به اماکن تحت پوشش بهزیستی از جمله شیرخوارگاه‌ها و سراهای سالمندان و سایر اماکن خواهیم برد تا با درد و مشقتی که این گروه‌ها دارند آشنایی پیدا کرده و قبل از هر چیز شکرگزار سلامت خود در ابعاد مادی و معنوی و جسمی و روحی باشند.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان متذکر شد: قطعاً با چنین کاری مردم قدر سلامت و عافیت را خواهند دانست و با این کار در زمینه‌های مختلف مشارکت با نهاد بهزیستی برای کمک خدمت به این گروه‌های نیازمند خواهند داشت.

 


کد مطلب: 113220

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/113220/اجرای-طرح-زکات-سلامت-استان-تلاش-جلب-مشارکت-های-مردمی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1