کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با رشوه سرمایه‌گذار را از میدان یاسوج بیرون می‌کنند/محض رضای خدا حرف که می‌زنید به آن عمل کنید

8 تير 1394 ساعت 1:57



 میدان بزرگ میوه و تره‌بار مرکزی یاسوج با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار بویراحمد شهردار و برخی از اعضای شورای شهر یاسوج افتتاح شد.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی میدان بزرگ میوه و تره‌بار یاسوج افتتاح شد.

در این آئین محمدعلی جاوید شهردار یاسوج ایجاد میدان میوه و تره‌بار را برای این شهر ضروری دانست و گفت: شهر یاسوج به دلیل نداشتن برخی زیرساخت‌ها و امکانات قابل مقایسه با هیچ شهری در کشور و دنیا نیست.

yasuj (7)

وی با ابراز نگرانی از وضعیت ورودی شهر یاسوج، اظهار کرد: وجود وانت‌بارهای فروش میوه وضعیت نامساعدی را در ورودی شهر یاسوج ایجاد کردند و ۶۰۰ نیسان میوه‌فروشی در شهر یاسوج مستقر هستند که با راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار این وضعیت نابسامان را ساماندهی می‌کنیم.

در ادامه سرمایه‌گذار میدان میوه و تره‌بار که فردی غیربومی بود به وضعیت میوه در شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: میوه‌ای که برای کشورهای همسایه و خارجی ارسال می‎‌شود من آن را وارد یاسوج می‌کنم و انتظاری جزء همکاری ندارم.

عده‌ای با دادن رشوه از من خواستند که از استان کهگیلویه و بویراحمد بروم

این سرمایه‌گذار با بیان اینکه از ابتدای شروع کارم در میوه و تره‌بار مرکزی یاسوج عده‌ای با دادن رشوه از من خواستند که از استان کهگیلویه و بویراحمد بروم، اظهار کرد: چرا باید در این استان به جای اینکه به فکر توسعه شهر یاسوج و استان کهگیلویه و بویراحمد باشید، همدیگر را تخریب می‌کنید.

نقیمی افزود: شهر یاسوج، شهری زیبا و دارای طبیعت دیدنی است که عملاً برای آن کاری انجام نگرفته است و مسئولان نتوانسته‌اند توریستی و گردشگری را به این استان معرفی کنند.

برخی  اجازه نمی‌دهند شهردار یاسوج کارش را بکند

وی با بیان اینکه شهردار یاسوج شهرداری خوب است، ادامه داد: برخی دست او را بسته‌اند و در کار شهردار یاسوج دخالت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند او کارش را بکند.

این سرمایه‌گذار که دل پردردی داشت، اظهار کرد: یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند در بعد میوه فروشی با استان‌های همجوار برابری کنند ولی برخی اقدامات اجازه این کار را نمی‌دهد.yasuj (6)

نقیمی اضافه کرد: بگذارید شهر یاسوج و استان کهگیلویه و بویراحمد پیشرفت کند و اینقدر پشت سرهم حرف نزنید و همدیگر را تخریب نکنید.

وی افزود: جوانان زیادی برای اعتلای این نظام جان خود را از دست داده‌اند و اکنون جوانان ما با مشکلات زیادی روبرو هستند و باید چاره‌ای کرد.

این سرمایه‌گذار گفت: اگر مشکلات‌مان را حل نکنید با مقامات بالا صحبت خواهم کرد.

محض رضای خدا حرف که می‌زنید به آن عمل کنید

نقیمی با لحنی تند بیان کرد: محض رضای خدا برای حرف‌هایتان ارزش قائل شوید، محض رضای خدا و ائمه اطهار امضاء‌هایتان ارزش داشته باشد، حرف که می‌زنید به آن عمل کنید و حرف بدون عمل نزنید.

به گزارش کبنانیوز، این سرمایه‌گذار با تذکر شهردار یاسوج صحبت‌هایش را به پایان برد.


کد مطلب: 112907

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/112907/رشوه-سرمایه-گذار-میدان-یاسوج-بیرون-می-کنند-محض-رضای-خدا-حرف-می-زنید-عمل-کنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1