کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش تصویری معارفه رئیس جدید برق کهگیلویه

6 تير 1394 ساعت 19:21


با حضور فرماندار کهگیلویه، معاونین مدیرعامل شرکت بهربرداری برق استان و جمعی از روسای ادارات و نهادهای شهرستان و کارکنان شرکت برق کهگیلویه، رئیس جدید شرکت برق این شهرستان معرفی شد.
به گزارش کبنانیوز از دهدشت، تودیع ومعارفه رؤسای جدید وقدیم شرکت برق شهرستان کهگیلویه با حضور فرماندار کهگیلویه،قائم مقام شرکت برق استان،معاون بهره برداری،حراست ومشاور مدیرعامل ،جمعی از رؤسای ادارات وکارکنان شرکت برق کهگیلویه در نمازخانه شرکت برق دهدشت برگزار شد.
فرماندار کهگیلویه در ابتدای سخنان خود از زحمات مهندس رزمه به پاس تلاش های گذشته در این شرکت وهمچنین از مهندس پرویزی به خاطر پذیرش مدیریت شرکت برق کهگیلویه تقدیر وتشکر کرد.
پوزش تکریم رزمه را توسط شرکت برق استان خواستار شد وت أکید کرد: بر ما واجب است که یک مدیر وقتی پستی را تحویل می دهد، آن چیزی که در شأن آن مدیر هست باید رفتار شود.
جابجایی در مدیریت‌ها عادی است
وی بحث جابجایی در مدیریت ها را یادآور شد و تصریح کرد: در واقع این موضوع یک امر بدیهی است که در دنیا اتفاق می افتد، زیرا با این جابجایی ها و این گردش قدرت افراد با قابلیت های مختلف در جایگاه خودشان قرار می گیرد واین جابجایی بین آقایان رزمه و پرویزی را باید به دیده مثبت نگاه کنیم.
فرماندار کهگیلویه صنعت برق را یکی از زیرساخت های مهم کشور دانست و بیان داشت:یکی از اساسی ترین نیازهای مردم منطقه برق است وما امیدواریم که مجموعه کارکنان شرکت برق کهگیلویه با همکاری مدیریت استان این نیاز اساسی در شهرستان کهگیلویه را برطرف کنند.
علی پوزش نارسایی ها وافت فشار برق کهگیلویه تا قلعه رئیسی و دیشموک را یادآور شد وگفت: همین فاصله زیاد باعث می شود که شبکه برق دچار مشکل شود و هر چند مهندس رزمه اقدامات وتلاش های را در این زمینه در کوتاه مدت انجام داده اند ویا در حال انجام است ولی برای درازمدت و برای اینکه برق پایدار داشته باشیم باید یک ایستگاه فوق توزیع در سطح شهرستان داشته باشیم.
فرماندار کهگیلویه خواستار سه مطالبه بحق مردم از مسئولین شرکت برق استان شد و گفت: یکی از مهمترین مطالبات بحث روشنایی معابر بخصوص معابر روستایی است که حتماً باید پیگیری شود.
پوزش افزایش ایستگاه دومداره را در سطح شهرستان کهگیلویه، مطالبه دیگر خواند و گفت: راه اندازی اتفاقات دوم در سطح شهرستان یکی دیگراز مطالباتی است که می تواند پاسخگوی مشترکان برق در سطح شهرستان کهگیلویه باشد.
فرماندار کهگیلویه در پایان ابراز امیدواری کرد که مسئولان شرکت برق استان، پرویزی را در این راه یاری کنند.
در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خدمات ۳۰ ماهه کاظم رزمه، خسرو پرویزی به عنوان مدیر جدید برق ناحیه شهرستان معرفی شد.
IMG_3083 IMG_3086 IMG_3091 IMG_3095 IMG_3098 IMG_3099 IMG_3100 IMG_3104 IMG_3110  IMG_3112 IMG_3113 IMG_3115 IMG_3126
IMG_3111


کد مطلب: 112763

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/112763/گزارش-تصویری-معارفه-رئیس-جدید-برق-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1