کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش تاجگردون به نامه شهرستان شدن مارگون

5 تير 1394 ساعت 18:54


. namayandegan
چندی پیش در رسانه‌ها و نیز فضای مجازی مطلبی تحت عنوان مکاتبه تاجگردون در خصوص شهرستان شدن مارگون(کلیک کنید) منتشر شد و نماینده مردم گچساران و باشت طی یادداشتی در پرتال اطلاع‌رسانی خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و اظهار داشته که هر سه نماینده استان وظیفه داریم در جهت خدمت به مردم اقصی نقاط مختلف استان خدمت کرده و این فعالیت، امر بدیع و جدیدی نیست.
غلامرضا تاجگردون در یادداشت خود آورده است:
بسمه‌تعالی
با سلام و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه هم استانی‌های عزیز در این ماه پرفیض و برکت.
اخیراً به دلایل خیرخواهانه یا غیرخیرخواهانه مطالب و مستنداتی در فضای مجازی و سایت‌های محلی مبنی بر تلاش این‌جانب در انجام اقدامی برای حوزه انتخابیه دیگری درج گردیده که موجب برداشت‌های غلط و سوءاستفاده شده است.
لازم است به استحضار برساند هر سه نماینده استان وظیفه داریم در جهت خدمت به مردم اقصی نقاط مختلف استان خدمت کرده و این فعالیت، امر بدیع و جدیدی نیست.
برای این‌جانب، انجام امر مردم شریف باشت با لوداب و مارگون و دیشموک هیچ تفاوتی ندارد و همچنان که انجام درخواست مردم باشت و باباکلان و مارگون و لنده برای برادران عزیزم آقایان زارعی و بزرگواری هیچ تفاوتی ندارد و چه بسیار مواردی که در حوزه انتخابیه اینجانب با همت این عزیزان انجام و من و مردم شریف حوزه‌ام را مرهون محبت خودشان قرار می‌دهند. لذا انتظار داریم این فعالیت خوب و هماهنگ که موجبات توسعه بهتر و همدلی بیشتر نمایندگان شده است موجب سوءاستفاده قرار نگرفته و اجازه داده شود تا در فضایی مثبت این خدمت خوب خدشه‌دار نشود.
مردم شریف یقین بدانند که راه پیشرفت استانمان این فعالیت هم‌افزاست و قطعاً اینگونه برداشت‌های سوء، خللی در خدمت ما به دیگر مردم عزیز به وجود نخواهد آورد.
امید است با وحدت و همدلی و نیز حذف نگاه‌های تنگ‌نظرانه و تفرقه افکنانه، راه پیشرفت این استان بیشتر از پیش هموارتر گردد. ان شالله.
غلامرضا تاج گردون.


کد مطلب: 112568

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/112568/واکنش-تاجگردون-نامه-شهرستان-شدن-مارگون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1