کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیا تغییرات به فرمانداری بهمئی می‌رسد؟

7 تير 1394 ساعت 9:43


محمد رجبی
از روز اول دولت اعتراض نسبت به وضعیت وزارت کشور و انتصاب فرمانداران در بین حامیان دولت وجود داشت و همچنان نیز این ضعف مشهود است و در پاره‌ای موارد مشاهده شده است فرمانداران علیه برنامه‌های دولت سنگ‌اندازی می‌نمایند.farmondari
در کهگیلویه و بویراحمد نیز عملکرد آقای استاندار در تغییر و انتصاب فرمانداران جدید بسیار بحث برانگیز بوده است بویژه در چهار شهرستان کهگیلویه ،لنده،بهمئی و چرام بواسطه اعمال نفوذ نماینده مجلس و ضعف و چند دستگی سیاسیون حامی دولت یا بسیار دیر فرمانداران جدید معرفی شدند و یا نیروهای معرفی شده کمتر از حد انتظار بودند.
برآیند معرفی این فرمانداران نیز در جا زدن شهرستان ها و معلق بودن بسیاری از امورات آنان می‌باشد. از جمله این فرمانداران باید به فرمانداری بهمئی و آقای دلشاد اشاره کرد. ایشان از روز اول با مخالفت های گسترده اعتدالیون مواجه شد. مخالفین می گفتند که آقای دلشاد گزینه مورد نظر ما نیست و معرفی ایشان نه تنها کمکی به توسعه شهرستان نخواهد کرد که موجب تشدید اختلافات خواهد شد و همین گونه نیز شد. در ادامه نیز افشا شد که آقای دلشاد در کوران انتخابات ریاست جمهوری از آقای جلیلی حمایت کرده‌اند و به ستاد ایشان نیز کمک مالی نموده‌اند مسئله ای که هرگز از سوی ایشان تکذیب نشد.
فشارها ادامه پیدا کرد و حتی گفته میشود در سفر آقای مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور به استان و دیدار جمعی از اصلاح طلبان استان با ایشان راجع به تغییر فرمانداران بهمئی و چرام رایزنی شده بود و آقای مقیمی قول پیگیری داده بودند. اخیرا نیز از راهروهای استانداری زمزمه هایی است مبنی بر اینکه عزم آقای استاندار بر تغییر فرماندار بهمئی جدی است که این اتفاق را باید به فال نیک گرفت.
اما آنچه که در این میان نگران کننده تر می نماید گزینه ی جایگزینی است که صحبتش می شود که اگر چنین چیزی صحت داشته باشد شاید تغییر ندادن بهتر از تغییر باشد .گزینه ای که گفته می شود از شهرستان باشت می باشند و هیچ شناخت و آشنایی با وضعیت بحران زده ی شهرستان ندارند.امیدواریم که تغییر حتما در فرمانداری بهمئی اتفاق بیفتد ولی مهم تر از آن نیروی جایگزین یک نیروی توانمند و مورد قبول همه گروه های سیاسی حامی دولت در شهرستان باشد. باید منتظر ماند و دید آقای استاندار در این مورد چگونه کار خواهد کرد، آیا کار را به کاردان خواهد سپرد و یا باز هم تجربه تلخ رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد و معرفی یک نیروی ضعیف و ناهمسو تکرار خواهد شد.


کد مطلب: 112528

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/112528/آیا-تغییرات-فرمانداری-بهمئی-می-رسد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1