کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نظر آیت الله ملک حسینی درباره مذاکرات هسته ای

4 تير 1394 ساعت 20:18


http://img7.irna.ir/1394/13940404/81659754/81659754-6542700.jpgنماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: ضمن این که بدبینی و سوء ظن به دشمن را فراموش نخواهیم کرد اما به دلیل مشخص بودن اصول مذاکره هسته ای ایران با گروه ۱+۵ به نتیجه این مذاکرات خوش بین هستیم.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، در گفت و گو با ایرنا افزود: به دلیل این که رهبر معظم انقلاب به طور کلی مساله هسته ای کشور را رصد و اصول کلی را برای مردم و دولت مطرح می کنند به همین سبب به مذاکرات هسته ای کشور امیدوار هستیم.
وی ادامه داد: آحاد کارگزاران نظام و مردم می توانند با ایجاد همدلی و احساس واحد برای حفظ اقتدار نظام، مقابله صحیح با دشمن و نرمش قهرمانانه حرکت کنند و اگر این مهم محقق شود، منویات رهبر معظم انقلاب نیز تحقق می یابد و توافق خوب در مذاکرات هسته ای دست یافتنی است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: بدون شک اگر در مذاکرات هسته ای، اهداف و اصول کلی رهبر معظم انقلاب مطرح و لحاظ شود، توافق در این زمینه بسیار خوب خواهد بود و هیات مذاکره کننده و مردم نیز این توافق را می پذیرند.
آیت الله ملک حسینی افزود: اما هرگونه عدول و عدم انطباق با اصول و اهداف مد نظر رهبر معظم انقلاب و خطوط قرمز نظام در توافق نهایی، باعث رد توافق هسته ای از سوی رهبر معظم انقلاب و مردم می شود و اگر در مذاکرات هسته ای به عزت ملت و اقتدار کشور کم توجهی شود، مذاکرات زیر سوال می رود.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با کارگزاران نظام و مردم سخنان مهمی را مطرح کردند که بیانگر تاکید ایشان بر خطوط قرمز نظام و پایمردی و پایبندی مجدد بر اصول بیان شده ظرف چند سال اخیر بود.
وی گفت:بدون تردید همدلی و همزبانی مورد نظر رهبر معظم انقلاب، تنها راه عبور از مسائل و مشکلات موجود کشور است.
آیت الله ملک حسینی با بیان این که همدلی و هم فکری دو مقوله جدا از هم و متفاوت است ، اظهار داشت: خداوند انسان ها را با افکار متعدد و متنوع آفرینده است و نمی توان انتظار داشت انسان ها در افکار با هم یگانه و متحد باشند اما می توان همدلی و احساس واحد در انسان ها ایجاد کرد.
وی ادامه داد: اگر همدلی مناسب در جامعه وجود نداشته باشد و افراد به شیوه های مختلف اقدام به بهانه جویی کنند، این امر به صلاح کشور و مصلحت جامعه نیست.


کد مطلب: 112436

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/112436/نظر-آیت-الله-ملک-حسینی-درباره-مذاکرات-هسته

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1