کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دولتی ها و اصلاح طلبان پیروز شدند/سراج نشست

3 تير 1394 ساعت 14:24


serajسید علی سراج جایگزین سید علی موسوی‌اصل شد.
مطابق اخبار روز گذشته، قرار بود امروز با حضور حسینی معاون اداری و مالی سازمان پیام نور کشور و گلستانی رئیس حراست سازمان پیام نور کشور تودیع و معارفه عنایت الله نجیب‌زاده و سید علی موسوی‌اصل امروز صبح در دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود ولی این مراسم با مخالفت‌های زیادی از سوی اصلاح‌طلبان روبرو شد و حکم موسوی‌اصل لغو گردید.
نکته قابل توجه آذین بندی و شست شوی خیابان منتهی به دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد توسط برخی اصولگرایان حامی موسوی اصل بود.
در نهایت حسینی معاون اداری و مالی سازمان پیام نور کشوربه مراسم نیامده و طبق شنیده ها قهر کرد.
گلستانی رئیس حراست سازمان پیام نور کشور نیز با انتقاد از دخالت سیاسیون در دانشگاه خواستار پایان بخشیدن به حاشیه ها شد.
تودیع و معارفه پشت درهای بسته و در اتاق رئیس انجام شد و سراج رسما سکان پیام نور را به دست گرفت.
سراج که از اهالی زیلائی می باشد پیش از این رئیس پیام نور سی سخت بود.
برخی کارشناسان سیاسی اتفاقات این هفته را اتحادی حداقل تاکتیکی میان اصلاح طلبان و حامیان زارع دانسته و آن را نشانه ای از تغییر در معادلات سیاسی بویراحمد و حتی استان می دانند.
کبنانیوز به زودی در همین باره مطلبی نگارش خواهد .
 عیسی فتحی (خبر و تصویر)
با حضور گلستانی، حراست کل دانشگاه پیام نور کشور و روسای مراکز و واحد های پیام نور استان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
منطقه کهگیلویه و بویراحمد دکتر گلستانی، مدیرکل حراست دانشگاه پیام نور کشور در این مراسم گفت: دانشگاه پیام نور همسو و همراه با دولت تدبیر و امید است.
وی افزود: سرپرست جدید باید تدابیری بیندیشد که وضعیت جذب دانشجو، مدیریت مالی، تکریم دانشجو و بهبود فرآیندهای کاری را در این دانشگاه بهتر کند.
گلستانی بیان کرد: مدیریت جدید باید در جهت رشد و پیشرفت و ایجاد وحدت در دانشگاه تلاش کند.
همچنین عنایت الله نجیب زاده، سرپرست سابق دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: با این نیت کار خود را در دانشگاه پیام نور استان شروع کردم که نام نییک برای خود به یادگار بگذارم.
وی افزود: تا قبل از مسئولیتم دانشگاه پیام نور فضای فیزیکی مناسبی برخوردار نبود که تلاش کردیم این مشکل رفع شود همچنین دانشجویان پیام نور مرکز یاسوج برای ایاب و ذهاب با مشکل مواجه بودند که با رایزنی با اتوبوسرانی این مشکل را نیز برطرف کردیم.
نجیب زاده با بیان اینکه برای ارتقاء دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش داشتم، تصریح کرد: استفاده از خرد جمعی، شایسته سالاری از ملاکهای کار ام بود.
سرپرست سابق دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: من اصلاح طلب اعتدالگرا هستم و اعتقاد داشتم که باید در چارچوب اعتدال نیروهای خود را چینش کنم. همچنین در مراکز و واحدهای پیام نور استان در تلاش بودم تا از اساتید مجرب و علمی با انجام مصاحبه استفاده شود.
وی ادامه داد: مرکز گیاهان دارویی، آزمایشگاه قطبی و امور رفاهی از مهمترین مسایلی بود که در این مدت مدیریت خود پیگیر بوده ام.
سید علی سراج، سرپرست جدید دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در راستای شعار همدلی و همزبانی و اهداف دولت تدبیر و امید حرکت می کنم.
وی افزود: تکریم نیروی انسانی، مدیریت هزینه، بهبود فرآیندهای کاری، تکریم دانشجو از مهمترین مسایلی است که در برنامه خود دارم و به آنها توجه خواهد شد. تا جایی که توان داشته باشم در جهت ارتقاء و رشد دانشگاه پیام نور استان تلاش خواهم کرد.
سراج اضافه کرد: با اتحاد و همدلی و همزبانی از همه نیروها استفاده خواهم کرد و جلوی افراط، تفریط، جوسازی ها و حاشیه سازی ها را در دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد خواهم گرفت.
به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم سید علی سراج بعنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از زحمات عنایت الله نجیب زاده تقدیر شد.
seraj ۱۶۱۱۵ ۱۶۱۱۴ ۱۶۱۱۳ ۱۶۱۱۲ ۱۶۱۱۱
 


کد مطلب: 112282

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/112282/دولتی-اصلاح-طلبان-پیروز-شدند-سراج-نشست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1