کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پارک بانوان یاسوج کلنگ‌زنی شد/ تشکر زهرا زمانی از تاجگردون

3 تير 1394 ساعت 11:47


پارک بانوان شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار، معاون عمرانی استاندار، مدیران دستگاه‌های دولتی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج کلنگ‌زنی شد.
 
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، صبح امروز با حضور موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، پژمان‌ نیک‌اقبالی معاون عمرانی استاندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج، تعدادی از مدیران دستگاه‌های دولتی و اصحاب رسانه پارک بانوان شهر یاسوج کلنگ‌زنی شد.
زهرا زمانی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یاسوج در این آئین با بیان اینکه تفریح و ورزش بر سلامت روحی و جسمی اهمیت بسزایی دارد، اظهار کرد: پارک بانوان شهر یاسوج با ۲۵ هزار متر مربع احداث می‌گردد.
زمانی با قدردانی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شهردار و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج، اظهار کرد: این پارک در بخش‌های مختلف از جمله سالن اجتماعات، نماز خانه، کتابخانه‌ و بازارچه صنایع دستی بانوان و محیط‌های امن برای تفریح و ورزش زنان و دختران این شهر ساخته و به بهره‌برداری می‌رسد.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: اعتبار پیش‌بینی شده این پروژه ۳۰ میلیارد ریال است و با توکل بر خداوند منان تا پایان دهه‌ی مبارک فجر سال ۹۴ به بهره‌برداری خواهد رسید.
اعتبارات این پروژه با همکاری تاجگردون تخصیص داده شد
زمانی با اشاره به ضعف مالی شهرداری یاسوج، یادآور شد: اعتبار این پروژه با همکاری غلام‌رضا تاجگردون رئیس کمیسیون بودجه و برنامه مجلس شورای اسلامی تخصیص داده شد که از ایشان قدردانی و تشکر می‌کنم.
وی افزود: با راه‌اندازی پارک بانوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تعدادی از زنان و دختران دارای شغل می‌شوند.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: نشاط، تقویت روحیه شادی و بنیان خانواده از اهداف راه‌اندازی این پارک می‌باشد.
زمانی با بیان اینکه زنان قشر سرنوشت‌ساز جامعه هستند، افزود: زنان و دختران این شهر می‌توانند بدون محدودیت‌ها و معذوریت‌ها به تفریح و ورزش مشغول شوند و این قول را می‌دهم که مکان امنی برای آنها فراهم خواهد شد.
وی از مسئولان خواست تا نام این پارک را پردیس بانوان و یا بهشت مادران نامگذاری کنند و افزود: انتظاری می‌رود که با همکاری مسئولان و مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد پارک بانوان دیگری در شهر و استان احداث گردد.
تشکر ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد از زهرا زمانی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با قدردانی از زهرا زمانی عضو شورای اسلامی شهر یاسوج که به طور ویژه پیگیر احداث و اعتبارات پارک بودند، اظهار کرد: امیدواریم ساخت این پارک طبق برنامه‌ پیش‌بینی شده انجام بگیرد.
خادمی افزود: افتتاح چنین پارکی در یاسوج یکی از مهم‌ترین ضروریات بود و همچنین افتتاح پنج تا شش پروژه‌ شهری در یاسوج نیاز است.

وی ادامه داد: این نیاز در دیگر شهرستان‌ها هم احساس می‌شود که امیدواریم به‌زودی شاهد افتتاح پارک مخصوص بانوان در همه شهرستان‌های استان باشیم.

پارک مخصوص بانوان لازم بود

در حاشیه کلنگ‌زنی این پارک بزرگ محمد‌علی جاوید اظهار کرد: مساحت این پارک ۲۵ هزار مترمربع و اعتبار پیش‌بینی شده برای این پارک ۳۰ میلیارد ریال است.

شهردار یاسوج گفت: ایجاد یک پارک مخصوص بانوان در یاسوج یک نیاز بود که خوشبختانه امروز شاهد کلنگ‌زنی این پارک هستیم.

وی افزود: با جذب اعتبارات مورد نیاز این پروژه بزرگ و مهم امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افتتاح این پارک برای بانوان باشیم.

yasuj-zamani-parkbanvan (1) yasuj-zamani-parkbanvan (3) yasuj-zamani-parkbanvan (4) yasuj-zamani-parkbanvan (6) yasuj-zamani-parkbanvan (7) yasuj-zamani-parkbanvan (8)   yasuj-zamani-parkbanvan (11) yasuj-zamani-parkbanvan (12) yasuj-zamani-parkbanvan (13) yasuj-zamani-parkbanvan (14) yasuj-zamani-parkbanvan (15) yasuj-zamani-parkbanvan (16) yasuj-zamani-parkbanvan (17)
yasuj-zamani-parkbanvan (9)
 


کد مطلب: 112244

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/112244/پارک-بانوان-یاسوج-کلنگ-زنی-تشکر-زهرا-زمانی-تاجگردون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1