کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روانبخش: این نظر مردم است یا خان و کدخدابازی قدیم!؟

27 خرداد 1394 ساعت 11:35


۱۱۱۱۱۱حجت السلام قاسم روانبخش در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای موتلفه که با حضور اقشار مختلف مردم در محل مسجد شهیدان برگزار شد در پاسخ  به سوال خبرنگار کبنانیوز مبنی بر اینکه جبهه اصوالگرایان در انتخابات آینده  مجلس شورای اسلامی شهرستان گچساران قادر به اتحاد و همچنین به اجماع نخواهند رسید و در نهایت شکست سنگینی از رقیب قدرتمند خود آقای تاجگردون خواهند خورد اظهار کرد: اگر فکر بکنید که اصولگرایان در این شهرستان به اجماع نخواهند رسید کاملاً اشتباه است.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: همان طور که مشاهده می کنید بنده به عنوان جبهه پایداری در مراسم شهدای موتلفه شرکت و سخنرانی می‌کنم که این نشانه وحدت و همدلی ما اصولگرایان است که ما حتماً به نتیجه خواهیم رسید.
وی به تبلیغات زود هنگام در این شهرستان اشاره و به شدت انتقاد کرد و افزود: اگر فکر کنند با ۴ تا عکس که در خیابان‌ها می‌زنند و به جامعه القاء می‌کنند، پیروز هستند، اما اینطور نمی‌شود همانطوریکه در سال ۸۴ آقای هاشمی با تبلیغات خیابانی گسترده و در سال ۸۸ آقای میرحسین موسوی که انجام دادند ولی در نهایت شکست خوردند.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری عنوان کرد: از اینکه اصلاح طلبان ادعا می‌کنند رای مردم ملاک است ولی توی شهر  عکس و تابلو زدند و نام طوایف را نوشته اند مگه بین افراد آن طایفه رفتند و رای گیری کردند یا پرسیده اند، آیا این نظر مردم است یا نظر خان و کدخدابازی قدیم است.
حجت السلام قاسم روانبخش در پایان گفت: ما قطعا  در این شهرستان به وحدت خواهیم رسید اما باید صبر کرد تا انتخابات برگزار شود و ما هر کسی را که مردم انتخاب کردند،  قبول داریم.
---------------------
حبیب قلندری
--------------------


کد مطلب: 111025

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/111025/روانبخش-این-نظر-مردم-یا-خان-کدخدابازی-قدیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1