کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام ستاد روحانی به جریانات سیاسی و مدیران کهگیلویه و بویراحمد

25 خرداد 1394 ساعت 10:04


رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در انتخابات سال ۹۲ در کهگیلویه وبویراحمد نیز در این همایش از حماسه آفرینی ملت بویژه مردم این استان در انتخاب جریان اعتدال و امید تقدیر کرد.
مهرداد باقری افزود: تحقق حماسه ۲۴ خرداد با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حق الناس دانستن رای ملت رخ داد.
مسئولان، گروه‎‌ها و جریان‌های سیاسی با هم افزایی و همدلی به فکر توسعه استان باشند
وی از حفظ انسجام، همدلی و وحدت میان آحاد مختلف جامعه به عنوان راهبردهای اساسی دولت اعتدال یاد کرد و گفت: مسئولان و مقامات اجرایی کهگیلویه وبویراحمد به همراه همه گروه‌ها و جریان‌های مختلف سیاسی نیز باید با هم‌افزایی و همدلی بیشتر تنها وجه مشترک خود را توسعه همه جانبه استان قرار دهند.
۲۴ خرداد پیروزی تدبیر، عقلانیت بر خود محوری و افراطی گری است
رییس ستاد انتخابات حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سایه دولت اعتدال، تدبیر و امید در دل کشور جوانه زد.
باقری افزود: سالروز ۲۴ خرداد تنها یک همایش سیاسی نیست بلکه سالروز پیروزی تدبیر، عقلانیت، اعتدالگرایی بر خود محوری و افراطی گری است.
وی یبان کرد: این روز روز پیروزی یک گروه و جریان خاص سیاسی نیست بلکه حماسه باشکوه ۲۴ خرداد پیروزی همه ملت ایران است.
رییس ستاد انتخابات حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شعار دولت تدبیر و امید صلح، آرامش، توسعه و اعتدال بوده است، خاطرنشان کرد: این موضوع را در بحث سیاست خارجی بواسطه محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشور در عرصه بین المللی به منحصه ظهور رسیده است.
باقری تصریح کرد: بعد از سالها ایرانی که به ناحق بعنوان کشور مُخِل امنیت جهانی و مهد تروریست معرفی شده بود اینکه با واژگان صلح و لبخند در عین حفظ منافع ملی کشور، پرچم و نام ایران را در جهان بعنوان کشوری که مهد گفت وگو، مذاکره و تنش زدایی است به اهتزاز در اورده است.
وی ادامه داد: در گذشته ایران بخاطر افراطی گری های سیاسی از مسیر رشد و توسعه باز ماند. بگونه ای که در عرصه بین المللی و منطقه ای با چالشهای فراوانی روبه رو بود تا جایی که شأن و عزت پاسپورت ایرانی به پایین ترین حد معمول خود رسید و از قدرت برتر منطقه ای و نیروی تأثیرگذار در عرصه بین الملل نزول کرده بود اما هم اینک به لطف حضور با شکوه مردم و تدبیر مقام معظم رهبری که فرمودند «رأی مردم حق الناس است» شاهد روی کار آمدن دولت اعتدالی بوده ایم.
رییس ستاد انتخابات حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دولت اعتدالی نشان داد که با گفت و گو، صلح، اعتدال و تخصص ضمن انکه می توان بر آرمانهای خود استوار ماند در عین حال به آنکه در جستجویش هست، دست پیدا کنند.
باقری اضافه کرد: حامیان دولت تدبیر و امید با پیروی از سیاستهای اعتدالی دولت که ضمن پذیریش تکثر جریانهای سیاسی و طبیعی دانستن اختلاف نظرها در امور سیاسی به رشد و توسعه استان از همه نخبگان، فرهیختگان، اساتید، دانشجویان و آحاد ملت در جهت رشد و توسعه استان همدل و همزبان شویم.


کد مطلب: 110780

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/110780/پیام-ستاد-روحانی-جریانات-سیاسی-مدیران-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1