کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرقت آب شرب یاسوج به چه قیمتی؟/ تصاویر

23 خرداد 1394 ساعت 12:26


مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از وجود حدود سه هزار انشعاب غیرمجاز در شهرهای یاسوج و مادوان خبرداد.
سید علی لدنی نژاد صبح شنبه در حاشیه طرح جمع آوری انشعابات غیرمجاز شهر یاسوج گفت: سالانه بیش از ۷۲۰ هزار متر مکعب آب شرب توسط این انشعابات غیر مجاز در سطح شهر یاسوج به سرقت می رود.
وی بیان کرد: این میزان آب تامین کننده آب شرب هفت هزار نفر در روز است.
لدنی نژاد گفت: این میزان سرقت و هدروری آب از انشعابات غیرمجاز در شهر یاسوج و مادوان  سالانه ۷۰۰ میلیون تومان هزینه برای آبفای شهری در بردارد.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان اظهار داشت: شهرهای یاسوج و مادوان بیشترین میزان انشعابات غیر مجاز در سطح استان را دارند.
وی از اجرای همزمان طرح جمع آوری انشعابات غیر مجاز در استان خبرداد و گفت: به دلیل تعداد بیشتر انشعابات غیرمجاز در سطح شهر یاسوج و مادوان، طرح جمع آوری انشعابات غیرمجاز در این دو شهر با حساسیت بیشتر و با حضور کارشناسان ستادی و اداره آبفای یاسوج انجام می شود.
وی بیان کرد: طرح جمع آوری انشابات غیر مجاز با همکاری تیم اتقاقات آب و فاضلاب شهری یاسوج و گشت تخلفات آبفای  شهری در حال انجام است و بصورت قاطع و قانونی با متخلفان برخورد خواهد شد.
لدنی نژاد افزود: این طرح در گام های اول شهر یاسوج در مناطق اکبرآباد و نجف آباد شروع شده است و در ادامه به سایر مناطق شهری انجام خواهد شد.
وی بیان داشت: جمع آوری انشعابات و رفع شکستگی های موجود در سطح معابر و خیابان ها نیز همزمان انجام خواهد شد.
لدنی نژاد تاکید کرد: بر اساس قانون مجازات اسلامی، متخلفین با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی می شوند.
وی عنوان کرد: بیش از ۵۰ هزار مشترک آب شرب در سطح شهر یاسوج وجود دارد.
 
 
 
 
 
ab-enshaab (1)
 
ab-enshaab (2) ab-enshaab (3) ab-enshaab (4) ab-enshaab (5) ab-enshaab (6) ab-enshaab (7) ab-enshaab (8) ab-enshaab (9) ab-enshaab (10)


کد مطلب: 110454

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/110454/سرقت-آب-شرب-یاسوج-قیمتی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1