کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خیابان بلادیان را تبدیل به محور مجهز شهری کنیم

22 خرداد 1394 ساعت 13:22


معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه آیین کلنگ زنی پارک حاشیه ای و یک باب کتابخانه در محلات بافت فرسوده که با حضور رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ،معاون امور مسکن شهری بنیاد انقلاب اسلامی،معاون استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی انجام شد به خبرنگار کبنانیوز گفت: اساسا یکی از برنامه های وزارت راه و شهرسازی، بهسازی و نوسازی بافت فرسوده است و طبق برنامه های و هماهنگی انجام شده شهرستان گچساران هم جزء برنامه ماست.
محمد سعید ایزدی با اشاره به اینکه ما در سه حوزه در این شهرستان فعالیت خواهیم کرد افزود: بحث تمرکز فضای عمومی شهر،قرار است با توافق و مشارکتی که با شهرداری داریم ،کیفیت خیابان بلادیان را ارتقاء و آنرا تبدیل به یک محور مجهز شهری بکنیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: ما در این طرح ضمن حفظ حقوق کسبه و بازار تلاش داریم امکان عبور اضطراری و بار اندازی در ساعتی که پیک عبور و مرور نیست امکان عبور را فراهم کرده و ما اجرای این را طرح طبق آخرین تجربیات فنی در حال حاضر دنیا و ایران انجام خواهیم داد که در نهایت مشکلات کسبه و بازاریان مرتفع و رضایت آنان جلب خواهد شد.
ایزدی با بیان اینکه ما در محلات هدف ساخت پارک و کتابخانه،درمانگاه وخدمات رفاهی دیگر را داریم افزود: در بافت فرسوده باید به مردم تسهیلات داد تا مردم توانمند شده و به عرصه نوسازی وارد شوند.
وی عنوان کرد: ما به هیچ وجه قصد جابجایی ساکنین بافت فرسوده را نداریم و در برنامه های و سیاست دولت جدید حقوق مردم محترم شمرده میشود ما باید تلاش بکنیم مردم را توانمند و حمایت کرده و تسهیلات در اختیارشان گذاشته و خدمات فنی ارائه داده تا بتوانند در همان حوزه در تحت مالکیت خودشان را نوسازی و بهسازی بکنند و ما تمام تلاشمان اینست که حقوق شهروندی را در این بافتها حفظ بکنیم.
معاون وزیر در پایان به نقش نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر آقای تاجگردون نبود ما اینجا نبودیم.همت و تلاش ایشان و جلسات پی در پی و متوالی و پیگیری های مجدانه که ایشان از سطح عالی وزارت تا معاونین ها انجام داد باعث گردید که ما به شهرستان گچساران بیایم و برنامه و طرحها خود را پیگیری کرده تا عملیاتی شود.
حبیب قلندری


کد مطلب: 110197

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/110197/خیابان-بلادیان-تبدیل-محور-مجهز-شهری-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1