کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش تصویری معارفه فرماندار جدید کهگیلویه

21 خرداد 1394 ساعت 14:48


مراسم تودیع و معارفه سرپرستان فرمانداری کهگیلویه با حضور معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اعضای شورای اداری شهرستان کهگیلویه و جمع زیادی از سیاسیون و چهره‌های فرهنگی و اجتماعی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از دهدشت؛ در این مراسم علی پوزش طی حکمی جایگزین کرامت‌الله کریمی شد و از خدمات کریمی نیز تجلیل به عمل آمد.
 احساس مسئولیت در سیاست دورویی به ناکجا آباد می‌رود
سید کرامت کریمی در این آیین تغییر در گردش نخبگان سیاسی را از میزان‌های توسعه جامعه برشمرد و اظهار داشت: یکی از مواردی که همواره باید در زندگی فردی و اجتماعی خود داشته باشیم نگاه در تغییر ابعاد سیاسی و اجتماعی است.
فرماندار سابق کهگیلویه با نگاهی به پیشینه پیوند دین و سیاست تصریح کرد: وقتی دین بزرگ اسلام به سرزمین عربستان نازل شد سیاست در پیوند با دیانت و اخلاق رقم خورد و اخلاق مسلط بر سیاست رنگ خود را در آن جامعه یافته و به تشیع ارزانی داشت.
کریمی در ادامه افزود: ما وارث پیامبری هستیم که وقتی با انواع تهمت‌ها، افتراها و نگرانی‌هایی که داشت اما همیشه اخلاق را در کار جاری می‌کرد.
وی با بیان اینکه معیارها و ارزش‌های دینی باید مسلط بر سیاست شود، سیاست را بر دو نوع مثبت و منفی خواند و تاکید کرد: سیاست مثبت مبتنی بر صداقت، پاسخ متعهدانه و مشروعیت‌بخشی و پیاده کردن ارزش‌های دینی به معنای واقعی در جامعه است.
وی با اشاره به این‌که مولای متقیان برای دفاع از ارزش‌های اسلام در برابر مخالفان از تفکر سیاسی خود کوتاه نیامدند افزود: سیاست منفی دورویی و خیانت ظاهر می‌شود و احساس مسئولیت در این نوع سیاست به ناکجا آباد می‌رود.
کریمی با بیان این‌که در مدت تصدی این پست ساختار نظام سیاسی وزارت کشور را دارای استقلال هویتی و ساختاری می‌دانستم، فرهنگ تصاحب برای انسان سیاسی را ضروری خواند و افزود: کسی که می‌خواهد کار را مدیریت کند ذاتش این است که باید تلخ و شیرین بچشد و در عین حال بتواند آن مطلبی که اخلاق باشد را در پیوند با سیاست به خوبی اجرا کند.
وی با تاکید بر این‌که معتقدانه و با نگاه توانمندسازی در فرمانداری کهگیلویه کار کردم پیگیری وضعیت پروژه‌های عمرانی و رایزنی با مقامات کشوری در جهت رفع مشکلات این پروژه‌ها را یادآور شد و گفت: برای پیشبرد ارزش‌ها و اعتقاداتی که به آن پایبند بودم حرکت کردم.
کریمی ارزش‌ها در نظام اسلامی را فراوان اما با روش‌های متفاوت دانست و افزود: در راستای تحقق شعار نامگذاری سال لازم است همدیگر را دارای شخصیت واحد مستقل بدانیم و تخریب نکنیم.
pozsh-kohgiloe-(59)
pozsh-kohgiloe-(58) pozsh-kohgiloe-(57) pozsh-kohgiloe-(56) pozsh-kohgiloe-(55) pozsh-kohgiloe-(54) pozsh-kohgiloe-(53) pozsh-kohgiloe-(52) pozsh-kohgiloe-(51) pozsh-kohgiloe-(50) pozsh-kohgiloe-(49) pozsh-kohgiloe-(48) pozsh-kohgiloe-(47) pozsh-kohgiloe-(46) pozsh-kohgiloe-(45) pozsh-kohgiloe-(44) pozsh-kohgiloe-(43) pozsh-kohgiloe-(42) pozsh-kohgiloe-(41) pozsh-kohgiloe-(40) pozsh-kohgiloe-(39) pozsh-kohgiloe-(38) pozsh-kohgiloe-(37) pozsh-kohgiloe-(36) pozsh-kohgiloe-(35) pozsh-kohgiloe-(34) pozsh-kohgiloe-(33) pozsh-kohgiloe-(32) pozsh-kohgiloe-(31) pozsh-kohgiloe-(30) pozsh-kohgiloe-(29) pozsh-kohgiloe-(28) pozsh-kohgiloe-(27) pozsh-kohgiloe-(26) pozsh-kohgiloe-(25) pozsh-kohgiloe-(24) pozsh-kohgiloe-(23) pozsh-kohgiloe-(22) pozsh-kohgiloe-(21) pozsh-kohgiloe-(20) pozsh-kohgiloe-(19) pozsh-kohgiloe-(18) pozsh-kohgiloe-(17) pozsh-kohgiloe-(16) pozsh-kohgiloe-(15) pozsh-kohgiloe-(14) pozsh-kohgiloe-(13) pozsh-kohgiloe-(12) pozsh-kohgiloe-(11) pozsh-kohgiloe-(10) pozsh-kohgiloe-(9) pozsh-kohgiloe-(8) pozsh-kohgiloe-(7) pozsh-kohgiloe-(6) pozsh-kohgiloe-(5) pozsh-kohgiloe-(4) pozsh-kohgiloe-(3) pozsh-kohgiloe-(2) pozsh-kohgiloe-(1) IMG_0619 IMG_0617 IMG_0585
 
 
------------------------------------
تصاویر: کیوان سروش مقدم
---------------------------------


کد مطلب: 110000

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/110000/گزارش-تصویری-معارفه-فرماندار-جدید-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1