کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

احتمال تعدد کاندیداها در جبهه اصولگرایان بویراحمد

19 خرداد 1394 ساعت 2:06


بعد از برگزاری نشست اصولگرایان بویراحمد و دنا که جهت انتخاب نامزد نهایی این جریان در دوره دهم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا برگزار شده بود، زمزمه‌های انشقاق در این جریان به گوش می‌رسد.
گفته می‌شود این اختلافات بیشتر به نحوه انتخاب نامزد مورد نظر بر می‌گردد. در روز نشست برخی از چهره های مطرح این جریان در نشست شرکت نکردند و با ارسال پیام اعتراض خود را نسبت به نحوه برگزاری آن اعلام کردند.
بعد از پایان نشست و معرفی خلیفه خلقی‌پور به عنوان گزینه‌ی مورد حمایت این جریان به نظر می رسد اختلافات بیشتر هم شده است و طبق برخی شنیده ها معترضین در پی معرفی یک کاندیدا دیگر هستند.
علی خرامین، ایروان مسعودی‌اصل از جمله غایبان این جلسه بودند که نسبت به خروجی این جلسه اعتراض داشتند. هم چنین گفته می‌شود حبیب الله پیشوا  که در جلسه حاضر بود نیز نسبت به نتایج نشست معترض می‌باشد  و احتمال جدایی او از این طیف وجود دارد.
در روزهای اخیر  و بعد از برگزاری نشست تحرکاتی جهت اقناع علی خرامین برای حضور در انتخابات شنیده می‌شود و احتمال اینکه خرامین و یا یکی دیگر از معترضین نشست ۸ خرداد اصولگرایان در کنار خلقی پور کاندید شود بسیار است.
گفتنی است در نشست علاوه بر خرامین و مسعودی‌اصل برخی چهره‌های مطرح اصولگرا از جمله محمد رحیم دهراب پور شرکت نکردند و همین مسئله کار اصولگرایان بویراحمد را برای انتخابات پیش رو سخت تر می‌کند و این همه در حالی است که غلام محمد زارعی نیز یک اصولگرا محسوب می‌شود و قطعا جریان نزدیک به علی لاریجانی وی را به عنوان گزینه‌ی نهایی خود در شهرستان معرفی خواهد کرد. حال با این تعدد نامزد باید منتظر ماند و دید سرنوشت آنها چه خواهد شد.


کد مطلب: 109692

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/109692/احتمال-تعدد-کاندیداها-جبهه-اصولگرایان-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1