کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تصاویری غیربهداشتی از باغ‌های تفریحی یاسوج

18 خرداد 1394 ساعت 19:47


 


چند باغ تفریحی و رستوران در آبشار یاسوج به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی مهروموم شدند.

امروز و در حالی که هنوز عده‌ای از مسافران برای استفاده از اماکن تفریحی و صرف ناهار به باغ‌ها و رستوران‌های آبشار یاسوج مراجعه کرده بودند با مهر و موم این اماکن روبرو شدند.

 با هماهنگی اماکن نیروی انتظامی و همچنین میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بویراحمد تعدادی از باغ‌های تفریحی و رستوران‌ها به دو دلیل مشکلات همچنین بهداشتی مهر و موم شدند.

در همین ارتباط محمد حسین‌پور مدیر میراث فرهنگی شهرستان بویراحمد گفت: بر اساس گزارش‌هایی که در خصوص موارد بهداشتی در این اماکن داشتیم با همکاری دستگاه‌های مرتبط پرونده این تعداد باغ و رستوران را به تعزیرات حکومتی فرستادیم که حکم مهر و موم آن‌ها صادر شد.

وی افزود: پیش از این تذکرات لازم به آن‌ها داده شده بود که متأسفانه توجهی به آن نداشتند و همین موجب شد تا پرونده آن‌ها به مقام قضایی سپرده شود.

این مسئول گفت: در طی ۱۰ روز گذشته تعداد ۹۳ بازدید گروهی به اتفاق دستگاه‌های مرتبط دیگر از جمله صنعت و معدن، بهداشت و درمان، اماکن نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی از این اماکن داشتیم.

وی با اشاره به این که این کار ادامه خواهد داشت و در ایام تعطیلات تابستان دست از سر متخلفین در اماکن برنمی‌داریم، تصریح کرد: با همه توان جلوی اماکنی که به دستورات بهداشتی توجه نکنند خواهیم ایستاد.

 


پلمپ باغ تفریحی در آبشار یاسوج

 


وضعیت بسیار بد بهداشتی در باغ تفریحی

 


دیگ برنج با وضعیت کاملا غیربهداشتی در باغ تفریحی آبشار یاسوج

 


آشپزخانه غیربهداشتی در باغ تفریحی آبشار یاسوج

 


وضعیت گاز غذاپزی در باغ تفریحی آبشار یاسوج

 

------------------------------------------

داریوش بهنیازاده

-----------------------------------------

 


کد مطلب: 109622

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/109622/تصاویری-غیربهداشتی-باغ-های-تفریحی-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1