کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مردم چرام، هنوز به دهدشت مراجعه می کنند!

18 خرداد 1394 ساعت 2:20


teymori

رحمت‌الله تیموری‌فر با اظهار تاسف از اینکه چرام با وجود شهرستان شدن هنوز به کهگیلویه وابسته است، اظهار کرد: مردم این شهرستان برای انجام بسیاری از کارهای خود از جمله کوچکترین کار مالیاتی و انتقال خانه باید به دهدشت مراجعه کنند.

شهردار چرام با تاکید بر اینکه ما بسیاری از مشکلات و مسائل مردم را می‌بینیم و باید پیگیری کنیم، عنوان داشت: نخستین مورد در خصوص ساختمان پلیس راهور است که در این زمینه باید هم‌اندیشی‌های لازم برای واگذاری زمین صورت گیرد.

وی با اینکه شهرداری نمی‌تواند زمینی واگذار کند، خاطرنشان کرد: تماس‌های روزانه در این خصوص به جایی رسیده که می‌خواهیم این تخلف را انجام دهیم و زمین را واگذار کنیم.

این مسئول اضافه کرد: این زمین‌ها متعلق به مردم بوده و جزو اموال دولتی به شمار می‌روند و به عنوان شهردار برای کمک به ساخت ادارات و دستگاه‌های شهرستان مورد نیاز شهرستان آمادگی کامل دارم.

تیموری‌فر با اظهار تاسف از نبود ماشین‌آلات در اداره راه شهرستان چرام، تاکید کرد: وقتی مدیری می‌گوید کمپرسی، غلطت و آب‌پاش ندارد باید فهمید در حق شهرستان ظلم شده چراکه دیده‌ام در شهرستان بویراحمد چه امکاناتی وجود دارد اما ما آن امکانات را نداریم.

شهردار چرام با بیان اینکه مسئولان و مردم دست در دست هم باید مسائل را برای رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری کنند، گفت: نیاز است نشستی در این خصوص با مسئولان استانی گرفته شده و مشکلات مردم رفع شود.

وی با اشاره به اجرایی نشدن برخی مصوبات به بحث نصب سرعت‌گیر در چرام اشاره داشت و عنوان کرد: هرگونه تصادفی بر روی این سرعت‌گیرها صورت گیرد در صورتی که مصوبه شورای ترافیک را نداشته باشد، دستگاه مربوطه مقصر است.

این مسئول یادآور شد: در شورای ترافیک این مصوبه را برای شهر سرفارایب و چرام گرفته‌ایم و نقاطی که پلیس راهور تشخیص دهد با هماهنگی شهرداری تا هفته آینده سرعت‌گیر نصب خواهد شد.


کد مطلب: 109525

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/109525/مردم-چرام-هنوز-دهدشت-مراجعه-می-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1