کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تاجگردون: کهگیلویه و بویراحمد را فراموش نمی‌کنم

17 خرداد 1394 ساعت 23:50


رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه و بالندگی کشور از وظایف کمیسیون برنامه و بودجه است.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، غلام‌رضا تاجگردون امشب در گفت‌وگوی تلفنی با خبر شبکه دنا که به منظور انتخاب وی به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه انجام گرفت، اظهار کرد: به طورکلی تنظیم بودجه، تنظیم و تصویب نهایی برنامه ششم در سال جاری و نظارت بر مصوبات مجلس شورای اسلامی در بحث بودجه از اولویت‌های اصلی کمیسیون برنامه و بودجه است.taj
نماینده گچساران و باشت در مجلس با تشکر از حسن اعتماد نمایندگان مجلس در کمیسیون برنامه و بودجه به خود، بیان کرد: امیدواریم به برنامه‌های که در سال ۹۳ و سنوات گذشته پیش‌بینی کردیم، برسیم. مجلس شورای اسلامی و کمیسیون برنامه و بودجه به نقاط توسعه نیافته توجه خاص دارد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در سال گذشته و همچنین سال‌های قبل چندین مصوبه خود داشتیم، در توزیع اعتبارات  ماده ۱۸۰ توجه به نقاط محروم ببیشتر مورد توجه قرار گرفت که این یکی از مصوبات کمیسیون برنامه وبودجه بود و گزارش مبسوط آن را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد قبلاً ارائه دادم.
تاجگردون افزود: در سال جاری سعی می‌کنیم در برنامه ششم یکی از مسائل جدی توسعه، توسعه مناطق توسعه نیافته همانند مناطق زاگرس‌نشین است که به آن توجه بیشتری ‌می‌کنیم و دولت هم بر توجه مناطق کمتر توسعه یافته تاکید دارد.
تاجگردون: کهگیلویه و بویراحمد را فراموش نمی‌کنم
وی تصریح کرد: مسائل توسعه نیافتگی را در کمیسیون برنامه و بودجه را بیشتر مدنظر قرار می‌دهیم و استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از این مسئله بهره‌مند خواهد شد، بنده وظیفه دارم همچنان که در گذشته داشتم در سال پیش‌رو و آخر دوره نهم مجلس استان کهگیلویه و بویراحمد را فراموش نکنیم.
نماینده گچساران و باشت تاکید کرد: کهگیلویه و بویراحمد را فراموش نمی‌کنم و هم به وظایف قانونی خود عمل می‌کنم و به نقاط مختلف استان توجه خاصی می‌کنیم.
وی افزود: در پایان از مردم و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به خاطر پیام‌های تبریکی که فرستادند، تشکر می‌کنم. امیدوارم دعای خیر مردم پشت سر نمایندگان و مسئولان باشد تا خدمت صادقانه به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشیم.


کد مطلب: 109506

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/109506/تاجگردون-کهگیلویه-بویراحمد-فراموش-نمی-کنم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1