کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مخاطبین درباره مدیران استان و شهرستان ها نظر دهند

2 مرداد 1394 ساعت 9:04


این مطلب به روزرسانی خواهد شد. کبنانیوز درصورت لزوم به برخی سوالات پاسخ می دهد.

modiranبررسی عملکرد مدیران در استان کهگیلویه و بویراحمد همواره موضوعی است که هم مورد نظر مخاطبین و هم مدیریت کبنانیوز قرار داشته است.
از این رو در روزهای آینده به تدریج عملکرد مدیران اعم از مدیران شهرستانی، استانی و کشور(انتصابی یا انتخابی) در همه حوزه ها را به نظرخواهی و نظرسنجی خواهیم گذاشت.
مدیرانی که خواهان پاسخگوئی به سوالات مخاطبین و یا پاسخگوئی به کامنت ها و یادداشت ها هستند می توانند با مدیرمسئول یا سردبیر کبنانیوز درباره نحوه پاسخگوئی هماهنگی های لازم را به عمل آورند.
مخاطبین می توانند مدیران مختلف را برای پاسخگوئی به کبنانیوز معرفی نمایند یا مشکلات احتمالی دستگاه ها را تحت کامنت یا مطلب برای ما ارسال نمایند.
کبنانیوز فقط کامنت ها و مطالبی را که مربوط به عملکرد حرفه ای مدیران می باشد ترتیب اثر خواهد داد و از انتشار مطالبی که دربرگیرنده حریم خصوصی مدیران است خودداری می نماید.
عملکرد مدیرانی مورد حلاجی قرار خواهد گرفت که حداقل شش ماه از دوره مدیریت شان گذشته باشد. از مخاطبین نیز خواهشمندیم نکات فوق را رعایت فرمایند.
کامنت های مربوط به مدیران را به تدریج به عنوان مطلب منتشر می کنیم.
شماره تماس؛
نوروز کمائی؛ ۰۹۱۷۵۱۵۵۳۸۱
بهنام عکاشه؛ ۰۹۱۷۰۱۸۸۰۰۱
ایمیل؛ kebnanews@yahoo.com
------------------------------------------------------------------------------------
سوال از کبنانیوز؛ آقای … شما فقط شعار میدین. شما خط قرمزتون تاجگرون و زارع و شرکت نفت و شهرداری هست. اگه واقعا مردین اینا رو انتقاد کنین نه مدیرای عادی رو
پاسخ کبنانیوز؛ کبنانیوز خط قرمز نداشته و ندارد. مدیران مذکور همچون دیگر مدیران قابل نقد هستند.


کد مطلب: 109338

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/109338/مخاطبین-درباره-مدیران-استان-شهرستان-نظر-دهند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1