کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توضیحات مدیرکل بحران در خصوص اتفاق یاسوج

14 خرداد 1394 ساعت 1:38


مدیرکل ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد پیرامون حادثه عصر روز سه‌شنبه ۱۲ خرداد توضیحاتی ارائه داد.vafai
سید علی وفایی‌مقدم در گفت‌وگو  با خبرنگار کبنانیوز در یاسوج، اظهار کرد: دقایقی بعد از اتفاقی که بر اثر وزش شدید باد در ورودی شهر یاسوج رخ داد، با هماهنگی ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد دستگاه‌های خدمات رسان از جمله؛ شرکت برق، اورژانس، آتش‌نشانی و پلیس راه استان برای خدمات‌رسانی در محل وقوع حادثه حاضر شدند.
مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان و عضو ستاد مدیریت بحران بر عهده ما است، بیان کرد: متأسفانه مسدود شدن راه خروجی یاسوج به سمت بابامیدان حادثه‌ای غیرمنتظره بود که با هماهنگی‌های صورت گرفته و حضور مسئولان شرکت برق استان و شهرستان بویراحمد و پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد، پایه‌های برق که تخریب شدند، در سریعترین زمان جابجا و پایه‎‌های برق دیگری جایگزین و روشنایی به نیمی از شهر یاسوج برگشت.
وفایی ادامه داد: تا پاسی از شب مأموران برق شهرستان بویراحمد مشغول به فعالیت و کار بودند که توانستند پایه‌های برقی را جایگزین پایه‌های خراب شده، کنند.
وی گفت: مدیریت اتفاقات بحرانی و غیره منتظره بر عهده ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد است و مدیرکل بحران باید در محل اداره کل بحران، دستگاه‌های عضو و خدمات‌رسان را هماهنگ کند و بر اساس قانون لازم نیست در محل اتفاقات حاضر شود.
مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در زمان این اتفاق من و کشیک ستاد بحران در محل کارمان حاضر بودیم و در کمترین زمان دستگاه‌ها را هماهنگ کردیم.
وفایی گفت: بر اساس وزش شدید باد سایبان آهن آلات «سمیعی» به پایه‌های برق اصابت کرد و ضمن شکستن آن پایه‌ها، نیمی از شهر یاسوج به خاموشی رفت.
وی تصریح کرد: خسارت‌های به برخی از خودروها وارد شد و افرادی هم مجروح شدند که خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم.
وفایی با بیان اینکه برخی اذعان می‌کنند باید مدیرکل بحران در محل حوادث حاضر شود، یادآور شد: خلاف است که مدیرکل بحران در محل اتفاقات حاضر شود و مسئولیت هماهنگی و فرماندهی بحران‌ها، اتفاقات غیره منتظره و طبیعی بر عهده ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد است.
به گزارش کبنانیوز، شب گذشته بر اثر شدید وزش باد و برخورد سایبان آهن آلاتی «سمیعی» با پایه‌های برق فشار قوی و متوسط، ضمن ایجاد ترافیک در خروجی و ورودی شهر یاسوج، نیمی از این شهر به خاموشی رفت، که با تلاش شرکت برق، پلیس راه، اورژانس، هلال‌احمر، پلیس راه و ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات برطرف و ترافیک باز شد.


کد مطلب: 109053

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/109053/توضیحات-مدیرکل-بحران-خصوص-اتفاق-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1