کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بدحجابی در گچساران به دلیل ضعف مدیریت است

12 خرداد 1394 ساعت 18:43


. ramazani
رئیس شورای هیئت‌های مذهبی گچساران گفت: مسئولان شهرستان در بحث مسائل فرهنگی در دانشگاه‌ها و مدارس و در سطح شهر کم‌کاری می‌کنند.
به گزارش کبنانیوز و به نقل از تسنیم، محمد رمضانی در دیدار امام جمعه گچساران با فعالان فرهنگی این شهرستان با تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) و تسلیت سالروز رحلت حضرت امام(ره)، اظهار داشت: این آرزوی دیرینه جوانان و بچه هیئتی‌های گچساران بوده که روزی با امام جمعه دیداری داشته باشند و دغدغه‌های دینی و فرهنگی خود را به ایشان ارائه دهند.
وی بیان کرد: متأسفانه در شهرستان گچساران توجهی به مسائل فرهنگی نمی‌شود و همین سبب شده که امروز در این شهر شاهد مشکلات فرهنگی بسیاری باشیم.
رئیس شورای هیئت‌های مذهبی گچساران افزود: در حال حاضر مسئولان شهرستان در بحث مسائل فرهنگی در دانشگاه‌ها و مدارس و در سطح شهر کم‌کاری می‌کنند.
رمضانی عنوان کرد: جلساتی در زمینه مسائل فرهنگی در شهرستان گچساران برگزار می‌شود خروجی مثبت و مطلوبی ندارند و باید خروجی‌های جلسات فرهنگی در شهرستان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وی تأکید کرد: مشکلات و معضلات فرهنگی در حال حاضر در گچساران همچون بدحجابی به دلیل ضعف مدیریت در این شهر است.
رئیس شورای هیئت‌های مذهبی گچساران تصریح کرد: مسئولان شهرستان به جای اینکه کار فرهنگی و فرهنگ‌سازی کنند، جشنواره‌هایی نامناسب برگزار می‌کنند.
رمضانی افزود: در جلسات فرهنگی در این شهرستان می‌گویند این اداره مکان و آن اداره پذیرایی مراسم را برعهده دارند و همین و متأسفانه به خروجی جلسات توجهی نمی‌شود.
وی ابراز کرد: در زمینه برگزاری مراسمات در شهرستان انتظار داریم که بچه هیئتی‌ها محور باشند.


کد مطلب: 108796

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/108796/بدحجابی-گچساران-دلیل-ضعف-مدیریت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1