کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیران حرکتشان را به نفع شخص خاص تنظیم نکنند

12 خرداد 1394 ساعت 14:09


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس گفت: مدیران استان از حرکت به نفع اشخاص و گروه‌های سیاسی دوری کنند.
سیدموسی خادمی امروز در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور محمدkhadmiرضا حافظی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور، برخی از جانبازان بالای ۷۰ درصدی جنگ‌تحمیلی و مدیران استان برگزار شد، خدمت به جامعه ایثارگری را افتخاری بزرگ برای همه مدیران دانست و گفت: جامعه ایثارگری استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به جامعه مشابه خود در سایر استان‌ها دارای مشکلات فراوانی هستند.
استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار حل مشکلات جامعه ایثارگری استان شد و افزود: این قشر از جامعه در بحث رفاهی، درمانی، امکانات و اشتغال برای خانواده و فرزندان خود با مشکل مواجه هستند که حل دغدغه‌ها و مشکلات این افراد مورد توجه دولت تدبیر و امید است.
وی با بیان اینکه دولت یازدهم توجه به جامعه ایثارگری را سرلوحه کار خود قرار داده اظهار کرد: دولت تلاش ‌می‌کند مطالبات معوقه این قشر از جامعه را پرداخت کند.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود حضور خیرین در این استان را مایه خیر و برکت دانست و گفت: این استان در عرصه مدرسه‌سازی، بهداشتی و درمانی، حوزه علمیه، کتابخانه و سایر قسمت‌ها نیازمند حضور خیرین است که حضور این افراد باعث حل بخش از مشکلات شده است.
خادمی به جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: سال گذشته با مشارکت خیرین بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان به امر مدرسه‌سازی در این استان اختصاص داده شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان در دانشگاه تهران گفت: این مراسم روز دوشنبه بیست و پنجم خرداد سال جاری در تهران برگزار می‌شود.
وی به اقدامات بنیاد علمی و آموزشی قلم‌چی اشاره کرد و افزود: اقدامات این بنیاد برای ایجاد و تجهیز کتابخانه‌های عمومی استان کار پسندیده‌ای است، ضمن اینکه انتظار می‌رود زیرساخت‌های لازم برای حضور خیرین فراهم شود.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جهت حل مشکلات مردم از هفته آینده کاروان همدلی دولت با حضور مسئولان ارشد و مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد در تمام نقاط استان برگزار می‌شود.
خادمی اضافه کرد: در این برنامه‌ها مدیران و مسئولان با حضور در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان از نزدیک با مردم گفت‌وگو می‌کنند و با مشکلات آنها آشنا می‌شوند که استارت این برنامه‌ هفته آینده در شهرستان چرام، زده می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: در دیدار با مردم در مناطق مختلف استان حتماً خود مدیران دستگاه‌ها حضور داشته باشند.
وی به درپیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: طبق سخنان اخیر روحانی رئیس جمهور دولت در انتخابات دخالت نمی‌کند و به عنوان مجری بر سالم برگزار شدن انتخابات نظارت خواهد داشت و از آرای مردم حفاظت می‌کند.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران دستگاه‌های مختلف استان، گفت: مدیران حرکت‌های خود را به نفع شخص خاصی تنظیم نکنند و از حرکت به نفع اشخاص و جناح‌های سیاسی اجتناب کنند.
خادمی در ادامه به بودجه سال ۹۴ اشاره کرد و افزود: بودجه سال ۹۴ استان اعلام شده که در جلسه شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد این بودجه تقسیم شهرستانی می‌شود.


کد مطلب: 108770

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/108770/مدیران-حرکتشان-نفع-شخص-خاص-تنظیم-نکنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1