کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آمادگی مراکز اقامتی برای میزبانی گردشگران

12 خرداد 1394 ساعت 12:03


دبیر کارگروه گردشگری استان در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان کهگیلویه و بویراحمدبا اشاره به  شروع و افزایش سفرهای تابستانی به شهرستانهای بویراحمد ودنا تصریح کرد: تمامی مراکز خدماتی و اقامتی  استان آماده میزبانی از گردشگران و مسافران تابستانی است.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع‌دستی وگردشگری کهگیلویه وبویراحمد گفت: با تمامی امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی آماده خدمت‌رسانی در زمینه سفرهای تابستانی هموطنان با رویکرد توجه هرچه بیشتر به مقوله ایمنی و آسایش در سفر برای انها هستیم.

IMG_6913باقری با تقدیر از اعضای ستاد خدمات سفر استان در تعطیلات نوروز افزود: در ایام نوروز هماهنگی خوبی میان دستگاه های متولی وجود داشت و همین موضوع موجب خدمات دهی قابل قبول به مسافران شد که امیدواریم که با همدلی و وحدتی که بین مسئولان است بتوانیم میزبان خوبی برای گردشگران داخلی و خارجی  باشیم.

وی گفت: از هم اکنون برنامه ریزی های لازم برای استقبال از مسافران و گردشگران تعطیلات تابستان در دستور قرار دایم و اکیپ های گشت اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری اماده ارایه خدمات به مسافران در اماکن گردشگری است.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه وبویراحمد بر لزوم مناسب سازی ورودی های شهرها تاکید کرد اظهار داشت:پاک سازی ورودی های شهر و رفع موانع و مشکلات این اماکن در محورهای اصلی با اقدامات عمرانی در جذب بهتر گردشگر به استان کمک میکند.

باقری در این جلسه جذب گردشگر را مسوولیت تمام دستگاه های  دولتی عنوان کرد وافزود: اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری با کمک دستگاها  دولتی و بخش خصوصی برای جذب گردشگر و توسعه صنعت گردشگری گام های خوبی در استان برداشته است.

دیبر ستاد خدمات سفر کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: میراث فرهنگی و گردشگری، جمعیت هلال احمر، آموزش و پرورش، نیروی های انتظامی و امنیتی، حمل و نقل پایانه ها، راه و شهرسازی، هواشناسی، شهرداریها  و محیط زیست از جمله دستگاه های اجرایی هستند که با هماهنگی خدمات دهی ها زمینه جلب بیشتر گردشگری تابستانی را در استان  فراهم کردند.

وی همچنین تصریح کرد: راه وشهرسازی استان برای ارتقا امنیت و ایمنی سفرها در تابستان امسال خط کشی معابر، آشکارسازی نقاط حادثه خیز، تکمیل و کنترل تابلوهای کنترل سرعت، ساماندهی حفاظ میانی و کناری جاده ای، توسعه روشنایی، تعمیر گاردریل ها و روکش آسفالت شریان های اصلی اجرا کند تا شاهد حوادث دلخراش در ایام تعطیلات نباشیم.



کد مطلب: 108743

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/108743/آمادگی-مراکز-اقامتی-میزبانی-گردشگران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1